theoutsider

Alla inlägg under september 2010

Av Josefine - 30 september 2010 11:00

Damn it's so fucking cold. Usch hatar kylan, kommer dö i vinter :( stackars mina lungor. :c Nu chillas de framför tvn, oh hoppas på att det blir varmare senare eftersom då ska ja in till stan oh träffa klassen, fyfan va nice de ska bli. Kina mat på dragon palace med skojsigt folk =) 

Hundarna har lagt sig i en hög i soffan, så söta dom är x)


Va till vallon idag med Emelie, fyfan va saknade vi kände oss ;d men de förstår man ju, liksom vem skulle INTe sakna oss ?! :O vi gjorde ju tiden på vallon grym, vi är inga som man glömmer ;d


Extremt chokladsug för tillfället, va ska ja gö åt de?! O.o 

Funderar på att sätta igång nån bra film, men ja vill så gärna ut oh springa oxå. Beslutsångest :C Hade det varit lite varmare ute så hade ja dragit ut utan att tveka, men kylan komplicerar allt, suck :/ På lördag så ska jag nog ta och träffa achm oh fanny =) kul kul.. 


tragiskt inlägg men nu ska ja dra så ciao x)


BTW CHECK OUT OUR WEBSITE! =)

Pictures from the website, theme - fall ;)

Av Josefine - 25 september 2010 23:11

Ja ni, idag va en kul dag... Först fick jag och fanny tjata som in i helvte på emelie för att hon skulle komma hit så att vi skulle köra vårat tema. Men till Emelies försvar så gick allt åt helvete för henne så hon fick en massa hinder, det var verkligen som att det inte var meningen att hon skulle komma hit.. men sen så kom hon hit och så drog vi alla tre till österby ;9 Där blev ja stylad till vårat nyskapade tema "crazy blue".. vi var jätte stressade, hade en dålig "modell" och vädret hade nåt emot oss för det var iiiiiiiiiiiisande kallt, usch. Vi kunde pga det inte hålla på så länge så resultatet blev inte så bra som vi hade hoppats.

Men efter det så höll vi till hemma hos mig och såg på skräckis (the unborn) ÄLSKA FILMEN <3 och så käka vi "skroten" (pizza) och trocadero och chips, mums säger jag bara ;)

Sen så har jag gått och skrämt lilla Fanny jätte mkt, guu va hon är lättskrämd xd ahahah skräckfilm och sen gå ut bland massa kolsvart skog är inge bra för lilla fanny, stackarn, men hon är så jävla söt när hon blir rädd så man kan ju inte låta bli att reta henne lite, hehe x)

Bilder från "crazy blue" finns på hemsidan (www.spicy.n.nu) och de kommer laddas upp mer imorrn ;)

Av Josefine - 22 september 2010 19:44

ÄCKLIGA JÄVLA SKIT DATA!!! ALLT JA NYSS SKREV FÖRSVANN! -.- 

Så nu skiter ja i de här .. blä på internet :c 

Av Josefine - 19 september 2010 18:50

happ, så är ännu en underbar helg med brudarna slut. vi hade jävligt kul i helgen, vi klarade av två teman, häst temat och tema höst idag. Gu va bra vi är. hahah, idag såg jag ut som en fågelskrämma men skit samma ;) I love my friends :)<3

Mitt hår är tupperat och innehåller hur jävla mkt hårsprej som helst så ja bävar verkligen för att försöka dra en hårborste igenom de.. Måste duscha oxå, igår skita hästen ner mig och idag skita jag ner mig själv xD hahah duktig som jag är. KOLLA IN VÅRAN HEMSIDA MED BILDER!!! www.spicy.n.nu KOLLA IN !!!!  


Är jävligt trött och har jävligt ont i huvet och käken för tillfället, de e nästan så att ja mår illa igen. Har tagit en tradolan för annars skulle ja inte klarat av att vara vaken, problemet är att nu har jag bara en kvar, suck. 


tror jag kommer få skenan den här veckan, oh jag vil verkligen att den ska hjälpa, nu håller jag alla tummar jag har. 


Och jo, imorrn så händer det grejer, då ska jag nämligen ta med mig Holly in till uppsala, jag är så rädd att jag ska glömma henne, shit :C


Jag pallar inte skriva nå mer och ni som läser orkar bergis inte läsa nå mer ändå så, vi hörs väl imorrn i guess, puss oh kram era onskefulla äpplen med tåtassar :)<3 

Av Josefine - 18 september 2010 01:47

imorrn smäller de, då blir de start på fotografering igen, fan va kul.. har väntat så jävla länge nu.. oh bara för att så kommer de väl bli skit väder -.- men aja, skit samma då blir de filmkväll hos fanny istället, lika nice de ;)


Vi ska skapa våran blogg/hemsida där vi laddar upp bilder och sånt.. ska länka till den sen så att ni kan gå in där oh kolla, de kommer väl mest va bilder på mig och sånt men de kan ju oxå bero på att ja är den ända modellen xD haha.. 


Idag va vi i Solna klättercentrum (?) (alla ettor) vi fick hålla på med massa olika samarbetsövningar och sånt, de va faktiskt kul.. dagen avslutades med att vi faktiskt fick klättra lite, grymt kul. skulle lätt kunna börja med att klättra ;D nice äre =) 


Ja gick över till mormor oh gratta henne idag, jag blev bjuden på mat och fika, tack så mkt, det var jätte gott :) sen så har jag varit hemma och jag har städat i mitt rum, visst det är inte 100% klart men de är på god väg, jag har bara lite mer sortering kvar sen är jag klar, vi får väl se hur godkännt de blir ;D xd 


Drar tidigt imorrn, kl 8 går bussen så då ska ja dra oh störa fanny, great :D mwhahah (6) i'm evil (6)


ja döda INTE två spindlar idag (A) haha, dom förtjäna ändå inte att leva, dom inkräkta på mitt "teritorium" hahaha ;D 


Hejdå, puss på er muppz <3 :)

Av Josefine - 14 september 2010 10:16

haha, ja.. idag hade jag min första spanska lektion, oh hur tror ni de gick? jo de gick åt helvete. Ja kan verkligen ingenting :C aja, de är  bara att träna en del hemma då.. usch usch :C 

Slutar extremt sent idag, tragiskt :( Jag som ville ha en lugn kort dag, men nej då .___.' är hungrig oxå.. Oh ja måste ha klassråd innan de blir lunch, aja, börjar iaf snart så de e ju bra.. 

Ciao!

Av Josefine - 8 september 2010 18:58

fortfarande sjuk, oh kan fortfarande inte sjukanmäla mig :C fyfan asså, de e så idiotiskt att ja inte ska få kunna sjukanmäla mig själv, mamma jobbar natt oh sover hela dan så hon kan ju inte ringa. aja, får väl snacka med mentorn när ja kommer tillbaka, men de kommer antagligen inte bli den här veckan. 

Mår sämre idag än va ja har gjort innan, suck. Men snäll som ja är så ställer ja mig ändå å lagar mat åt brorsan, mat som ja knappt kan äta eftersom ja mår så illa. Dagens middag blev stekt kycklingfilé, råstekt potatis, kokta morötter och vitlöksbröd. Mums, ska försöka käka en macka oh en liten kycklingbit, förhoppningsvis så slipper ja spy upp de senare :C 

Ska slappa framför tvn nu. känns som om ja har feber så ska ta't väldigt lugnt oh dricka mkt, eller ja, dricka mkt för att vara jag. 

Idol ikväll!!


hejdå folk :)

Av Josefine - 6 september 2010 21:16

Nej, nu blir ja fan arg. Jag vill inte vara sjuk för de leder till att ja inte kan springa :C Jag känner mig extremt lat oh vill bli frisk oh pigg NU! kommer få ägna morrondagen åt att vila o dricka mkt så ja kommer va jätte lat då oxå, fyfan! Bara vila oh ta't lugnt antar ja, så kanske ja blir frisk snabbare, who knows?! 

Hoppas att ja inte har lika ont imorrn så kanske ja kan göra nån nytta genom att skriva klart reseberättelsen eller nåt annat som behöver göras, kanske skulle kunna städa lite i rummet för de behövs verkligen.

Med musik så är allt kul ^^ 

Fanny dissa mig nyss så ja har tråkigt oh ska dra oh se på en film, vet inte vilken den blir än men antagligen nån komedi av nåt slag, sen blir de sova. (Y)


Godnatt alla små ;D

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards