theoutsider

Alla inlägg under oktober 2010

Av Josefine - 31 oktober 2010 17:53

Ja ni, jag och Fanny va lata igår och såg på film. Sen lite före fem så bestämde vi oss för att dra ut oh gå lite. Jag skulle dra oh käka pizza runt 6 så vi kunde gå nästan en timme. vi gick in på en relativt stor skogsväg, vi gick vid Gimodammen länge, klockan blev 17.40 oh Anna ringde oh sa att dom skulle dra ner till pizzerian och att ja skulle komma så fort ja kunde. Fanny oh ja va mitt ute i ingenstans så vi ökade takten i hopp om att vi snart skulle komma ut på en väg i Gimo som vi kände igen. Vi gick och gick och gick, och de blev mörkare hela tiden, sen runt typ sex så va de nästan svart ute, vi blev lite oroliga eftersom vi kände inte igen oss alls, sen gick vi förbi nåra ruiner som båda kände igen. Vi ba; yes nu måste vi va på rättväg iaf. en liten stund senare så kom vi till ett vägskäl där man antingen kunde följa vägen som vi gick på eller gå in på en annan väg. De fanns en skylt där vi kunde läsa "Gubbo 7" oh på den andra skylten så stod de "Vattm...." vi fick gå in till skylten oh lysa med mobilen för att kunna försöka läsa, de gick inte då heller, namnet va typ bortskrapat och streckan oxå. De kändes bäst att gå mot Gubbe för båda tyckte känna igen det. Ja ringde pappa för säkerhetsskull och frågade var gubbo låg. Han sa att vi var långt åt helvete och att om vi gick mot gubbo så skulle vi komma till österby, vilket vi inte ville. Ja fråga om vi skulle åt andra hållet oh han svara att då skulle vi hamna på österbyrakan oh sen på gå långt som fan tillbaka. Hans förslag var att vända så vi gick tillbaka, "in" mot skogen igen, usch, det var svart oh läskigt och vi var som sagt mitt ute i ingenstans. :S efter ca 40 minuter så var vi tillbaka, sen skulle ja gå genom halva gimo för att komma till pizzerian. ja var där typ 19.20 O.o liiiiiite sen (A) 

Över två timmarspromis, oh mina fötter gjorde jätte ont :c men de va en skön promis, ja oh fanny snacka om massa :) 

  

Av Josefine - 29 oktober 2010 11:09

Hum, väntar på att sista lektionen ska börja (foto) Slutar två oh då bär de av till gimo för att träffa Fanny ^^ Awesome :d

Biblioteket stänger snart oh då blir de trök för då finns de inget att göra. :c

Höll på oh DÖ imorse, asså hade på mig min nya vinterjacka, oh fyfaaaan va varm den är, trodde seriöst ja skulle avlida oh ja gick ändå med jackan öppen. 
Hade jätte bråttom imorse, gick upp tio minuter innan ja skulle gå till bussen. Va tvungen att packa, klä på mig, hitta och komma ihåg allt som ja skulle ha med mig, äta frukost o borsta tänderna, snacka stressigt.
Längtar tills kvällen/eftermiddan som ska spenderas en stund med Faho xd men hon den lilla mini grisen ska rida ikväll också, fan kom på de nyss :c Aja, kanske kidnappar tilde idag igen xd har ju ändå inget för mig.. Hehe, sen blir de flum med Fanny ikväll, skiiiiit kuuul :d

  

gammal bild, men den är så sööt så va ju tvungen ^^

Onödigt inlägg men bais på de. HEJDÅ! :D

Av Josefine - 28 oktober 2010 22:10

Haft en seg skoldag, kom hem oh drog och fira moster som fyllde 37 år, GRATTIS! Där fick vi smörgåstårta och "prinsesstårta" sån där gul men tre kronor på... Ja käka ingen tårta men den såg god ut xd 

Kom hem oh drog ut oh "invigde" mina nya "löpar-kläder", kul :d Det var jätte skönt tills andningen blev jätte illa oh ja va tvungen att dra hem, deprimerande :( 
Sen nu så har ja varit lat oh käkat lite rosa bandet-tårta oh tittat på tv.
Sitter oh myser i min nya mysiga pyjamas, ska packa grejer tills imorrn, oh sen blir de film ;d

Från 23/10, "rosa lördagen"  

Av Josefine - 27 oktober 2010 21:44

Wiiiie, är jätte extremt glad :d har tre par nya skor, en ny pyjamas, en sport bh, en vinter jacka, ett underställ, en löpar jacka + byxor, mysiga sockor och en halsduk... fett underbart ;D Nu jävlar så ska jag börja springa.. minst 4 ggr i veckan ;) Fett gryyyyyymt, älskart :D

Sitter just nu i min mysiga nya pyjamas oh mina strumps oh rättar till min krönika, sen ska den skickas innan 12 och sen är ja fan klar, INGET mer skolarbete den här veckan. Jätte skööööönt :D Snart är det efterlängtade lovet här och ja älskart :D
CIAO ÄLSKLINGAR! :D  

Av Josefine - 26 oktober 2010 22:18

USCH nee, fyfan ... Ja vill ut och springa :'( Ja kommer bli galen snart om ja inte slutar vara så jävla lat, men som vanligt så var det nåt jävla fel idag oxå.. Hjärtat gjorde jätte ont och då är ju inte de bästa att ut oh springa oh anstränga hjärtat mer än nödvändigt så va fick man göra då om inte stanna inne?! -.- Blev iförsäg lite styrke träning, lite rygglyft, situps, armhävningar, plankan, knäböj, lite med hantalar och sånt simpelt shit :/ Blir seriöst deprimerad av att inte vara normal oh kunna dra ut oh springa, nej USCH! 
Nu väntar iaf duschen på mig sen blir de lata mig framför datan, + kanske en film senare om ja orkar, känner mig död för tillfället såå who knows. Jobbigt, jah har börjat blivit så där jävla trött igen, fattar inte va felet är :s :(

Vi hörs era bananmänniskor :) Kram ;d



 

Bra film :)<3 Vill se den snart igen men tror inte ja pallar ikväll >.< 

Av Josefine - 26 oktober 2010 10:12

Hahah, igår då, börja skulle baka en kladdkaka, sen kom ja på att vi inte hade nå ägg hemma så jag fick vänta tills morsan kom hem med ägg. Bakade min kladdkaka, sen övertala ja bror att se på film med mig S.W.A.T ;D problemet var att mina två timmars sömn natten innan började ta sin verkan så jag tror ja somna typ runt elva (A) ooops.. Hehe, och ingen kladdkaka blev de heller, tragiskt, får ta oh mumsa på den när ja kommer hem idag istället, YES de låter gryyyymt ;) Nu är ni allt avis va?! ;d skulle ja vart på mig, för ja är en gryyyyym bagerska ^^


Nåt kul som händer på lovet eller? :P

sockerbullar med vaniljkräm, muuums ^^ måste göra nya sånna snart nångång (A)

Av Josefine - 26 oktober 2010 10:02

Asså skiiit kul hade ja i fredags, de börja med att ja mötte fanny nere på stan för att sen ta bussen med henne till Gimo :) Vi snackade massa skit om allt möjligt, fett nice ;D Väl i Gimo så drog ja till Vreta oh hämta Tilde, sen drog jag med pappa och Tilde in till Uppsala igen för att Tilde skulle till sin pappa. 

Vi hämtade upp anna på jobbet, lämnade Tilde och sen drog vi och käka kina maat, muuuums :d Jag fick oxå mina efterlängtade nya vantar (btw, älskar dom nå otroligt mkt).. Tack Anna för allt! :D

Var tillbaka i Gimo runt halv åtta igen och då drog jag över till Fanny :) Vi snackade med massa folk på msn och kollade lite halvt på idol, oh tjacka i oss popcorn, trocadero och choklad, mums :) 
Hahaha, sen snackade vi om en morsa från en film som vi hade sett helgen innan typ, (hon är stöörd oh fick sin son att försöka ta livet av sig)..
Och så kom vi in på ämnet självmord/mord. XD Hahaha, jag och Fanny försökte få folk att tro på att vi skulle kunna klättra upp på Jesus statyn i Brasilien och hoppa, ingen trodde på oss.. Och så snackade vi om att vi skulle göra det för att vi skulle ta självmord (nej vi är inte deprimerade eller seriösa), sen sa Pedro (som vi snacka mest med om de här) att vi skulle gå ut oh ställa oss vid en åskledare när det var oväder. Jag ba neeeej, jag vill inte bli grillad, och mitt hår kommer se fail ut. Och så kommer jag ramla ner på gatan och så kommer folk våldta mig och sen käka upp mig för att dom tycker jag luktar grillad kyckling.. asså guuu va vi garva XD Jävla fantasi man har da. Seen kom vi fram till att vi skulle gå och råna banken och så skulle vi våldta alla på vägen dit... vi träffade inge folk på vägen däremot, men vi är rika nu iaf för bankrånet lyckades ;) VI ÄR BÄST!

Oh så såg i stora drag min fredag ut.. Hahah, fatta komisk kväll XD 

Av Josefine - 25 oktober 2010 06:48

Hehe, ja ni, i helgen hände det en jävla massa saker men ska dra till bussen om typ en minut så får väl hålla mig kortfattade ;) 

I lördags så var de jobba, jobba, jobba som gällde. Det var rosabandet insamling i österbybruk.. 
Vi fick ihop massa pengar och slog förra årets summa ;) sweeet :)

SEn på kvällen kom emelie hit oh slagga.. Igår va en jätte latis dag, jag och emelie låg i sängen typ till halv tre och kollade på olika klipp på youtube, fett nice laat dag. + att jag pluggade oh gjorde lite skolgrejs sen när emelie hade draigt hem. Duktig som jag är..
Jag har massa oh berätta om från i fredags men de tar vi när ja kommer hem idag ;) Nu väntar bussen på mig, ciaaaao ;D 

Skapa flashcards