theoutsider

Alla inlägg under november 2010

Av Josefine - 30 november 2010 13:11

mwhaha, :D blev totalt dissad av alla igår :( nejdå skoja ;) underbara folk hade ja att snacka med :D

Engleska nu, matte prov nästa, längtar inte, har en känsla av att de inte kommer gå nå bra alls ;o USCH! ska skriva ut min fairytale nu..

poor cinderella, poor cinderella-rella-realla... (8) Tack för den <.<

PUSS :D

Av Josefine - 28 november 2010 13:08

hihihihi ^^ Asså jag är på jätte bra humör nu på sistone, dunno why X) men underbart känns de :D Just nu lyssans de på julmusik, ska göra lite läxor men känner ingen press precis :) Har hela dan/kvällen på mig :) Har inte så jätte mkt att göra heller, ska läsa 190 sidor i en bok, skriva 2 bokloggar, min fairytale och berlusconi frågegrejs, sen är jag klar :D

Ska oxå hälsa på valparna och gå på en långis med Zingo ;)

Känner att jag älskar allt och alla idag, <3 så puss på er :D<3

Av Josefine - 25 november 2010 14:04

Har text, sitter och tar reda på allt jag kan om 24 unt, förbereder en artikel ;d kommer bli grymt :) Ska dra runt på stan sen och kolla hur många som vet vad det är oh sånt ;d 
Lugn lektion, gillas (Y) Sen äre spanska, då ska ja få nå uppgifter att jobba med, great ;D


Puss hej och blä för leverpastej ;o 

Av Josefine - 25 november 2010 13:59

wiiie, äntligen har hon fått dom. Jag hade tippat på högst 3, trodde på två hanar och en tik x) hahah hade lite fel, hon fick 5 valpar, 3 hanar och 2 tikar.. :) Nu vet jag vart jag ska ta vägen efter jag kommer hem ;) wiiie :D PUPPYS! hon var beräknad i måndags och dom kom imorse, min lilla minigris <3333 :d
Mwhaha, jag bara längtar tills vi får hem dom till oss ^^ <3
Söööötaa, smååå minigrisar.. hon fick ju två wannabe minigrisar :o (två bruna tikar ;) )


Vill bara berätta för alla hur glad jag är över min lilla minigris och hennes valpar, love her <3

   Nästan ett år gammal bild på minigris x) Love <3 

Av Josefine - 24 november 2010 07:56

whyyy? :'( Jag vill ha sommar och sool, snälla kyla försvinn! 
De va fett skönt igår däremot, satt på mig mina sockor, min halsduk, pyjamasbyxorna <3333, linda in mig i en mysig filt sen ett täcke, och så hade jag en stor kopp med varm glögg, mysiiigt ^^

Såg oxå filmen Charlie St;cloud.. Jätte mysig, gullig film.. :)


Har precis käkat frukost och ska till bussen om ca 20 minuter, hur gick det med pluggandet igår då? åt helvete! aja, berättelsen och förbereda mig för det muntliga kan jag göra på den extremt långa lunchen ;)


ÄLSKA ONSDAGR <3 korta och lugna! :D 

Av Josefine - 23 november 2010 09:49

dom senaste 5 dygnen så har jag sovit ca 12 timmar.. Vilket är liiiite för lite (A) haha, faan övertröttheten börjar märkas, kommer fan inte ens ihåg att jag gick och lag mig igår, då är det fan illa. ;s Ja kommer ihåg att jag skrev nåt på msn till en person och sen gick jag tillbaka och lag mig :S Jag tror ja först gick och lag mig, sen vakna, gick halvt i sömnen till datan, reagera på att nån hade skrivit nåt, svara och sen gick tillbaka och sov :S Snacka om att han blev dissad ;o stackarn xD

Men inatt ska jag iaf sova lite mer (A) om ja hinner ;s måste läsa massa, både svenska oh englska ;s

Heeeej! :)

Av Josefine - 19 november 2010 11:11

haha, bio ikväll med två små barn ^^ De blir Harry Potter, fett awesome :D
Hahha, sov inte så mkt inatt (A) hehe inget alls faktiskt, men de är bara en lektion kvar så de e lungt ;) Hoppas den går fort, brukar inte gö de men hoppas funkar ju alltid. Efter skolan ska ja stanna en stund på eget arbete ska fixa med min film som kommer bli gryyyyym ;) hahha, höga förväntningar på den asså ;d

ögonen svider lite men vafan, sova kan jag göra inatt :) Det är lugnt, en sömnlös natt skadar inte, kanske inte så jätte smart, men vafaaan x)


Helgen ska ja tillbringa med nåra underbara personer.. Haha öppet hus på skolan imorrn, ska dit oh dega runt lite ;d sen hänga med emelie på stan, sen drar vi oh sällskapar med fanny ;)


Ha ett bra liv :) 

Av Josefine - 18 november 2010 17:26

Jaaa, för man är ju såååå lyckad -.- Missa skolan idag, oh gissa vrf? Larmet ringde inte, eller så ringde de oh ja märkte de inte, när ja vakna låg ja på mobilen så de kan ju va att ja bara inte märkte de.. Men lyckad, då får jag skolk idag och så missade jag två relativt viktiga lektioner -.- Suuuck! Fyfan va sur jag blir på mig själv. Well, ska testa gå oh lägga mig tidigare så kanske jag vaknar självmant tidigare oxå ;c 

Ovido - Quiz & Flashcards