theoutsider

Alla inlägg under februari 2011

Av Josefine - 25 februari 2011 16:50

Jätte trött oh fryser jätte mkt =( Ja som ville gå ut i flera timmar, lär ju inte hända nu ;s Ska städa, köra lite styrka oh ba ta't lugnt idag.. Ska väl fixa nå mat åt min lata bror oxå... Oh sen blire nog sängen tidigt så ja kan vakna upp oh de kan va imorrn :D:D:D längtar mega mkt ^^ synd bara att lovet snart är slut :/ 

Lekt lite med photoscape idag igen (A) xD oh just nu kollar ja oh brorsan på slap shot .. x)

   har bara en sak till oh säga, "GÄÄÄÄÄÄSP"

Av Josefine - 25 februari 2011 01:57

Yes, det är idag nu =) och har varit i typ två timmar XD Idag ska ja städa, eftersom Faho kommer hit oh är sällskaplig imorrn, fett kul vi sak ha :D wihuu ^^ 

Kan inte fatta att det redan är fredag heller... känns som att hjärtat slår fortare än vanilgt, :/ 
Syrran gifte sig igår, Grattis din lilla sak som inte tog med mig till Thiland =( ;P

lovet är snart slut, men ändå inte ;P så wihuuu.. ska dra oh lägga mig snart, typ, sen gå upp tidigt, dra till läkarn, sen uppsala oh handla lite, sen hem oh va lite lat för att sen städa.. Eller tvärt om xd först städa sen lat ;)

lekte med lite bilder igår ;P

 

minnen <3 

Av Josefine - 24 februari 2011 10:52

heeeeeeeeeeeeeej, nu blir de film med faho :D Sen planera mer inför lördag, och sen klockan tre dras de in till uppsala ;D Faho är en mupp och sitter och raderar bilder, så jag beslog tog hennes data en stund ;d men som sagt, film på G nu ;)


Av Josefine - 23 februari 2011 22:44

Tränat idag, core oh box med fanny ^^ kommer ha en jävla träningsvärk senare ;D typ om tre dar, och imorrn blire Z ;) kmr bli nice :P

Är jätte trött nu så ska nog dra ner me holly oh se på nån bra film :P oh kanske ta en riskaka, mums (A) xD

Godnatt oh Adjö och skit på er =)<3


Av Josefine - 23 februari 2011 01:13

AAO, brorsan såg benchwarmers med mig oh sen drog han, och jag som fixa mer popcorn, oh well, mer till mig då ;) Bara för att den tjockisen är tjock och säkert har gått och lagt sig ;s popcorn, popcorn, popcoooooooooorn!!! :D

Imorrn blir de core och box med fanny ;) längtar, känns som att de va år sen ja träna ;s 

blir upp tidigt oh bada oh föna Zingo oxå >.< jag orkade inte idag, mådde jätte dåligt efter jag hade käkat oh de skulle inte förvåna mig om ja blir sjuk inom en snar framtid ;S


hade lite kul med photoscape som ja ladda ner idag X) hahah (A) testade lite olika saker :D

 

heh =) 

Nice nice ^^ 

    

Ok, har ALDRIG påstått mig vara normal xD här är ett bevis på att ja är lite udda, eller nåt xD

Av Josefine - 22 februari 2011 22:07

Ändrat bloggen lite, rättså nöjd ;D MEn nu ska ja oh brorsan va tjocka oh käka popcorn oh dricka läsk ;D muuuuums, oh se på nån bra film =)

MOVIES = LOOVE!

and btw, miss summer =( </3


Av Josefine - 22 februari 2011 10:51

DAGENS UPPLÄGG MAH PEEPS! 
Ska dratta te Gimo me Hollsan, träffa en sjuk liten unge, och sen dra ut på en sköön promis med faho för att sen dra tillbaka till österby, ska sysselsätta valparna och städa lite när jag kommer tillbaka, bara för att jag vill :F duktig ja ä ny förtin ;o är extremt mega förvånad över mig själv O.o 
Käka frukost inatt, oh den va go ;D 2 äggs äggröra oh ett glas blåbärssoppa, muuums,
Är mega sugen på äggröra nu (A) men aja ^^
 
söto i våras (i think) <3 

Av Josefine - 21 februari 2011 21:14

Heeeej alla :D

Är jätte glad och känner mig väldigt duktig, dagen började med att gå upp oh diska, sen blev det stan med fanny, körde två gympass, först basic step och sen core ;D kom hem, laga mat åt bror, gav valparna mat, vek tvätt, hängde upp den blöta tvätten, satt igång en ny tvätt, badat Holly och fönat henne, fixat matlåda till morsan, ska strax dra ner och bädda nytt i min säng, mysigt <3 OCh sen känner jag för att diska, och så ska jag försöka hinna bada zingo och alva, sen 3 små skitungar ;) dvs valparna... VA HAR HÄNT MED MIG ?!?!?! :o jag gör allt det här frivilligt O.o

Och jag känner mig mega super glad :o ska ta ner resterande tidningsurklipp oxå ;d men de är bara hälften kvar för jag tog ner hälften igår ;D men nu ska jag nog ta och bada valparna innan det blir för sent, dom ska ju sova sen ;) SEN SKA JAG BÄDDA NYTT I SÄNGEN, WIIIIE!!!! :D:D:D


Fixa en mega nice bok med olika recept på drinkar oh shots och sånt :D hehe, jag och fanny kan hitta saker vi ;D Hejsvejs :D

  

Kul i provhytten ;D

Ovido - Quiz & Flashcards