theoutsider

Alla inlägg under mars 2011

Av Josefine - 31 mars 2011 06:41

Fanny's hoooooooome! back in sweden! Nu jävlar! IDAG BLIR DE TRÄNING, INTENSIVT! + gå på stan. Jag ska fan ha min choklad, hehe, ;) Väntar på att klockan ska bli tio i så jag kan dra till bussen, inte för att ja känner för att dra till skolan då, det är ju typ sisådär -30 grader ute igen. Shit, va har kylan för problem, den ogillas iaf starkt av mig (N) gjorde dialog läxan igår, men vet inte om den blev som Carin hade tänkt sig, lär jag ju märka. Ska läsa igenom den när jag kommer till skolan oxå, för att se så jag inte har misslyckats helt inatt.. hahah who know's kanske var omedvetet trött, de händer xD

Har min jätte snygga nya tröja på mig idag, är så glad att jag köpte den, tack till emelie som hjälpte mig att bestämma det! :)

Puss oh Kram ^^

Av Josefine - 30 mars 2011 19:55

jaao, läxor på G, Emelie drog ju hem den lilla dissaren :( Men innan de hann vi ju me en vända på stan vilket ledde till en parfym + två nya tröjor och en glass me kola topping för min del, medan emelie köpte typ en liten cheeseburgare.. huhu.. Sen blev de att dra runt i österby, det slutade me att vi satt oss utanför fd häxans hörna oh käka skruvar oh drack! ;) aaaas nice :)

Hejdå, pluggandet skriker i mitt öra.. drar kanske ut oh springer sen oxå ;) (hoppas ja hinner)

Av Josefine - 27 mars 2011 21:47

hade skoj i helgen med nåra underbara brudar, blev filmkväll med massa tjockis-"mat" som bland annat, plockgodis, choklad, chips, dipp och cola.. yummy.. Såg på nåra underbara filmer och Nattis har gjort mig besatt av The Red Baron, älskar filmen <3 vi såg också Så som i himlen, a walk to remember, snabba cash och braveheart (men jag såg bara typ en halvtimme sen råka jag somna (A)... 
Just nu har jag mega ont i huvet, kanske beror på lite för lite mat i helgen? men ja vet inte jag, helgen är iaf slut nu och den avslutas med lite film, the last samurai (med brorsan) sen ska jag läsa lite mer i snabba cash, kommer antaligen inte hinna läsa klart den tills imorrn, men tills på tisdag skare nog funka x) (A)


Lite nya bilder som Linda knäppt ^^ 

   

Av Josefine - 25 mars 2011 20:59

   

Av Josefine - 25 mars 2011 18:47

Hehe, igår va ja med massa kul personer, Linda och Emelie :) xD Vi fota, eller ja, jag blev stylad och fotad, as kul :D Sen "bröt" jag foten, aj aj aj.. och från och med nu HATAR jag österbys jävla räcken. ELAKA ÄR VA DOM ÄR! Men från att inte kunna gå eller stå på den imorse så kan jag ju faktiskt gå på den nu :) wiiie, awesome ^^


När emelie johansson kommer hem så skickar hon bild/bilder till mig så jag kan ladda upp här så alla får se hur jävla snygg jag blev ;) neej men ärligt, kul vare hahah fick klättra massa ^^ thihihi, ^^

Av Josefine - 24 mars 2011 08:44

Jävla bk;s (busskontrolanter) på tre dar nu så har jag råkat ut för 4 busskontrolants kontroller, va har dom för problem? inte bara de utan jag råka ut för 2 förra veckan också. Men seriöst, vrf? före den här och förra veckan hade jag råkat ut för busskontrolanter typ 2 ggr i hela mitt liv. Och nu 4 ggr på tre dagar. GE ER FÖRFAN! Fattar inte vrf dom är ute så ofta. Och just på bussarna som JAG åker me. NEeej, de är inte okej de här. 

Av Josefine - 23 mars 2011 18:05

Hehehe, har käkat massa brunisar idag, yummy ;D O eftersom jag kände mig lat oh omotiverad så blev de ingen träning, suck >.< MEN jag SKA ut och springa sen.
tror jag ska springa bort brunisarna ;) Sen ska jag nog göra lite läxor, duktigt (Y)

Ciaaaao!

 

Saknar att kunna stå ute oh rita :/ (usch så bilden såg ut i början :o)

Av Josefine - 22 mars 2011 07:49

jaau, bara för att ja äääälskar att inte kunna sova när jag har sovmorron .___. suck :/ nu kommer ju dagen bli extremt mkt längre, och tisdagar som är sega nog ändå.. Skönt som fan de ska bli oh träna iaf :) längtaaar ^^ 75 minuters spinning pass idag, tar't lite lugnt sådär ;)

  Helt random bild som inte har me nåt att göra, men "bääääää" xD

Skapa flashcards