theoutsider

Alla inlägg under april 2011

Av Josefine - 27 april 2011 12:25

sluta klockan 11, jippie. Måste vänta på Linda och Emelie som slutar nångång (Y) För ska nämligen skriva de där jävla porträttet och sen ska jag va lite me Emelie och gå igenom lite grejs inför THA B.F ;)


Planeringen igår gick toppen, blev till och med nåra timmars sömn, awesome (Y) Drömde en grymt bra dröm oxå så ville inte gå upp :( 


awesome låt, älskar

Av Josefine - 26 april 2011 11:20

Back in school igen dååe. Har inte uppdaterat på ett tag, har inte hänt så mkt heller.. Har spenderat större tiden med Emelie och fanny.. Idag drar jag till syrran och planerar lite, (Y) Engelska om en halv timme oxå, sega jävla dag :( Tisdagar gillas inte :(

   från fotografering i lördags... mer bilder på www.spicy.n.nu

Av Josefine - 19 april 2011 11:50

Isch isch isch, nästan död. Att gå 7 mil är verkligen inget att rekommendera, TESTA INTE! Benen och asset är helt döda, har sån jävla värk. Men aja, ska väl egetnligen inte klaga, var ju ändå helt frivilligt x) Gick klockan 03.00 från österby, var framme i gimo 2,5 h senare, fick vänta på faho. Sen gav vi oss iväg på en 10 h lång promenad till Uppsala. Som sagt, inget jag rekommenderar, om man inte känner för att plåga sig sjäv.
Tur med vädret hade vi iaf, solen lös hela vägen och har bränt mig en massa så är helt rosa Xd

Jag ångrar inte att jag gick, men jag ska aldrig göra om det. 7 mil är 2 mil för mkt asså. Hade inte haft några större problem med fem mil, men när man började närma sig 6 så var det trögt, ;c
 
Ciao

Av Josefine - 15 april 2011 20:35

LOOOOV! 
Planer ja har för lovet som jag vet om ääääär,
lördag: västerås, utsällning ;)
söndag, fotografering
söndag-måndag: gå "lite" med fanny (A)
BIO NÅN DAG, ÄNTLIGEN SE THE FIGHTER!!!! :D:D:D 


Träffa två små söta barn idag, :) thihi, vi planera film och öva på dans... hahahah xD eller ja, öva och öva xD

Mat är gott drf har jag ätit massooooor :) Sen idag firas starten på lovet med att slappa framför tvn heela kvällen, och packa grejs tills imorrn ;D


   

Ciaaaaao :) 

Av Josefine - 13 april 2011 06:38

tjooobreeee mah peeps.. Sett på private valentin - blonde and dangerous, bra film tkr jag, lite små rolig och så där :) 
Är extremt jävla rastlös, ska inte gå till bussen förrän om typ 11 minuter, jag kommer DÖÖÖÖÖ! Finns inget att göra, kan inte klockan bara bli tio i?! sneeeeeella :( Orkar inte, känner inte precis för att dra till skolan och ha matte, men palla sitta här och vänta på att få dra till bussen.. usch .___.
"gick upp" halv sju, har borstat tänderna, ätit frukost, fixat mig, släppt ut hundarna, sprungit runt halva huset för att leta efter grejer, packat väskan.... och hur lång tid har de gått, jo typ 10 minuter, yaaaay -.-

   ge mig honom,

Av Josefine - 13 april 2011 03:41

Har inte orkat uppdatera nå speciellt, men de har inte hänt så mkt heller, Fanny och ja har fotat, fett nöjd är jag älskar bilderna.. :D

Ska fota med linda, emelie och fanny på söndag igen, sweeeet ;)

     

Tre bilder från i söndags.. Finns mer på www.spicy.n.nu om ni känner för att kolla ;)

Emelie Johansson har fått mig att sitta oh lyssna på 
http://www.youtube.com/watch?v=IbnzMix8sSM&feature=related oxå.. jevla typ.. Btw knark på tattooseeen!! <3<3  

Av Josefine - 7 april 2011 08:38

Älskar livet för tillfället... Lyssnar på Capital Lights - Mile Away... typ aaas grym låt (Y) OCH BTW, NU ÄRE PRAKTISKT TAGET HEEEELG! ska dra runt på stan HEEELA dan imorrn med Emelie ^^ Då blire  bio oh tjockis mat, yums, <3 


tänkte att ja skulle fixa till en läxa som ja hade till idag men den finns inte på den här datan, lyckat, 

Men nu ska här "jobbas" ;)

 

Av Josefine - 4 april 2011 07:36

Veckan börja bra med att ja försov mig, grejt (Y) tur att jag typ inte har nåt att göra första lektionen, sen äre ju matte, längtar, bleeh. Men ska jobba med inlämningsuppgiften som ska va klar tills imorrn..

  nejmen hej, ge mig tack?! 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards