theoutsider

Direktlänk till inlägg 20 april 2016

Bakat

Av Josefine - 20 april 2016 19:39

Jag var så sugen på att baka för några dagar sen så slängde ihop lite havreflarn som blev mer en blandning av flarn och kakor så jag tänkte att vi kunde ha det till typ glass. 

 

Sen blev det havrekakor med mandel och vit choklad kross. Nu saknas bara fikagästerna!

   


Men om några månader blir det dop, måste bestämma vad som ska bakas till det! Vill ha lite nya saker och någon vanlig favorit blir det nog också! Baka baka baka. Synd att man inte bara kan baka för att baka.. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Skapa flashcards