theoutsider

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2016

4 år tillsammans

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13

I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år! Tänk vad tiden springer fort! Helt sjukt! Känns dock som att vi har känt varandra hela livet, lite samma känsla som när man får barn och det känns som att dom alltid har funnits i ens liv, typ.
Älskar denna man fast han gör mig helt knäpp i huvudet emellanåt! Världens pajas och ser finna nog ingen som kan vara så dryg som han. Vad han ser i mig kommer jag nog aldrig förstå! Älskar honom iaf!
Tyckte att det var värt en uppdatering! ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 15 oktober 2016 21:31


Nu har Tyra varit på sitt första barnkalas! Det var mysigt. Fika och fiskdamm och en massa lek! Problemet är bara att hon har kommit in i en period då hon skriker jävligt högt då det inte går som hon vill. Typ åka hem, eller när någon tar en leksak s...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards