theoutsider

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Josefine - 10 juni 2010 08:13

Igår va niorna till grönan (alla som ville följa med).. vi åkte dit ett -.- vilket ja tkr är alldeles för sent :c vi åkte hem runt halv elva bara för att folk var sena, annars skulle vi egentligen åkt tio. Jag, Emelie och Fanny åkte ganska många roliga karuseller, som tex, pop expressen, jet line, insane, vilda musen, flygande mattan, extreme, bläckfisken ;d, sen var de nog nå mer xD

Men vi hade kul iaf :D De va bara så jävla kasst att dom stängde en del karuseller pga att de regna, värdelöst :C

Det regnade och var kallt i stort sett hela dan, och jag oh faho käka nachos och langos, mums :D sen gick vi och tog lite lotter i slutet men vi vann inget :( Tragiskt :/


Snart ska ja dra till skolan och möta emelie och jag gillar verkligen inte vädret ute, det ser jätte kallt ut och jag har bara kläderna som jag hade igår, vilket är linne, leggins, shorts och en tunn tjocktröja :s stackars mig som kommer dö av kyla.. Klockan ett idag så måste vi dra till skolan oh käka lunch med lärarna, blää men aja, sen är vi lediga igen ;D

Men nu ska jag dra så cya ;)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards