theoutsider

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Josefine - 6 september 2010 21:16

Nej, nu blir ja fan arg. Jag vill inte vara sjuk för de leder till att ja inte kan springa :C Jag känner mig extremt lat oh vill bli frisk oh pigg NU! kommer få ägna morrondagen åt att vila o dricka mkt så ja kommer va jätte lat då oxå, fyfan! Bara vila oh ta't lugnt antar ja, så kanske ja blir frisk snabbare, who knows?! 

Hoppas att ja inte har lika ont imorrn så kanske ja kan göra nån nytta genom att skriva klart reseberättelsen eller nåt annat som behöver göras, kanske skulle kunna städa lite i rummet för de behövs verkligen.

Med musik så är allt kul ^^ 

Fanny dissa mig nyss så ja har tråkigt oh ska dra oh se på en film, vet inte vilken den blir än men antagligen nån komedi av nåt slag, sen blir de sova. (Y)


Godnatt alla små ;D

Av Josefine - 6 september 2010 19:54

Happ, mådde man rättså bra imorse då så ja drog ju iväg till skolan men när ja kom av bussen så började jag må jätte dåligt. sprängande huvudvärk som tröck mot ögonen, öronen oh käken vilket ledde till att ja mådde jätte illa. De va ba att ta nästa buss hem oh väl hemma så har ja sovit nästan hela dag.

Jag lyckas alltid bli sjuk på hösten/vintern, va har årstiderna för problem som gör mig sjuk?! :C Dumma förkylning :( 

Blir nog ingen skola imorrn, mamma tkr jag ska försöka få tid hos läkarn så dom kan ta reda på vrf ja har så ont och sånt. ska väl ta oh ringa imorrn sen får vi se om de kanske blir skola på onsdag, man vet ju aldrig. 

Pallar inte skriva mer nu, så hejdå! 

Ovido - Quiz & Flashcards