theoutsider

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Josefine - 3 april 2011 21:05

Vrf kan inte jag ha ett gym i garaget? Tänk va nice oh bara kunna dra oh gymma några sekunder bort från mitt rum, skulle vara grymt. Fixar ja nånsin ett hus ska jag fan ha ett mini-gym, va awesoooooooome! Jag vill flytta, bli rik oh fixa ett gym (A) hehe, hade de inte varit piss väder hade man ju iaf kunnat dra ut oh springa, men neeeej då vädret har ju problem. Bleh!


Jag (till Emelie): BION PÅ FREDAG, TA MED DIG KUKEN! VI SKA DRICKA BURN!!!!FFS
Jaaa, jag är rolig jag ;)


Av Josefine - 3 april 2011 16:24

shit vrf klagar ja på att ja inte kan nåt för, jag har ju gjort de mesta redan, asså ja ;s

Har hunnit med mega mkt idag så ikväll blire nog bara slappa med nån film oh popcorn ? (A) hehe va gott, har läst typ 100 sidor i en bok, skrivit två olika saker till svenska arbetet, räknat matte, skrivit en textk. läxa, + förberätt nyhetsblocket, och snart klar med engleksa "a letter to the editor" texten, ska nog skriva klart den ikväll.. Asså fattar inte vrf jag har klagat på att jag har så mkt till nästa vecka, hehe har ju gjort det mesta nu idag ju. Känns bra, och ovant. Jag som alltid gör allt i sista minuten annars.
Btw, jag vill ha en kaka, men får ingen. Får väl nöja mig med extremt god middag snart istället.

 

Ovido - Quiz & Flashcards