theoutsider

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2016

Depp, segt, mysigt, glad.. Blandade känslor..

Av Josefine - 7 augusti 2016 21:32

Eftersom uppdaterandet har varit i botten den senaste tiden så tänkte jag bjuda på ett till inlägg, något intressantare än det förra. 


Mitt humör har varit upp & ner och fram & tillbaka de senaste veckorna. Kännt mig superdeppig emellanåt och verkligen funderat över om det är det här livet jag vill ha. I slutändan så vet jag ju att jag faktiskt tycker om mitt liv, men har varit så otroligt deppig så jag liksom inte har velat göra något annat än att gräva ner mig under täcket.


Veckan har kännts superseg och då har vi endå haft en heldag på skansen och en halvdag på 4-H gårdarna i Gränby. Alla andra dagar har gått till att få bättre ordning på trädgården, röja och fixa och röja lite till. 

Igår var det barnfritt här hemma så jag och sambon passade på att åka eckerö och bara njuta av lite egentid. Tyra sov hos morfar och fick skjuts hem idag mitt på dagen, och Arwid sov hos farmor och farfar och blev också "hemskjutsad". Fick en del gjort imorse när barnen var borta. 

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det går sakta med säkert frammåt! 


Nu har jag en dotter att natta, alldeles för sent! Bäst för henne att jag får sovmorgon imorgon! Puss på er! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards