theoutsider

Alla inlägg under september 2010

Av Josefine - 6 september 2010 19:54

Happ, mådde man rättså bra imorse då så ja drog ju iväg till skolan men när ja kom av bussen så började jag må jätte dåligt. sprängande huvudvärk som tröck mot ögonen, öronen oh käken vilket ledde till att ja mådde jätte illa. De va ba att ta nästa buss hem oh väl hemma så har ja sovit nästan hela dag.

Jag lyckas alltid bli sjuk på hösten/vintern, va har årstiderna för problem som gör mig sjuk?! :C Dumma förkylning :( 

Blir nog ingen skola imorrn, mamma tkr jag ska försöka få tid hos läkarn så dom kan ta reda på vrf ja har så ont och sånt. ska väl ta oh ringa imorrn sen får vi se om de kanske blir skola på onsdag, man vet ju aldrig. 

Pallar inte skriva mer nu, så hejdå! 

Av Josefine - 5 september 2010 19:56

Vrf måste man sova egentligen?! det skulle vara så mkt lättare om man slapp oh man skulle få massa mer tid till annat. Jag sover inte speciellt mkt oh de påverkar 

inte mig på nåt dåligt sätt alls. Vrf borde man sova ca 8-10 timmar när det borde räcka med 4-6. Tänk om ingen sov mer än sex timmar, gu va mkt mer tid man skulle få. Tänk va mkt mer man skulle kunna åstakomma på dom timmarna som mman inte sover. De skulle va grymt bra. Jag hatar oh sova oh har alltid gjort, har alltid sovit så lite som möjligt. Ja har aldrig riktigt sett meningen med att sova, de finns så mkt roligare saker att hitta på. tråkigt är de oh de tar tid. nej usch ushc, de gillas inte :c


Simple plan - crazy <3


Ciao! 

Av Josefine - 3 september 2010 19:02

NEJ, fan för mig oh min lathet. Så fort jag känner att det blir något "hinder" för att ja ska slippa springa så ligger ja hemma oh ruttnar bort framför datan. Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder sägs de ju. I mitt fall så är de dåliga lugnor >.> MEn idag ska ja fan ut. Jag har inte varit ute oh sprungit sen i måndags, SKANDAL! visst ja har kört lite styrka oh sånt inomhus men de är inte samma sak. Jag älskar att springa och jag ska fan pressa mig själv tillräckligt mkt så att jag faktiskt kommer kunna springa 30 minuter utan att behöva börja gå för att det blir obehagligt att ha svårt oh andas för länge. Det enda problemet jag har nu är ju andningen, värken börjar försvinna och svindeln blir bättre så nu fan. Ska nog ut oh gå på en promis med Holly först och sen springa lite ikväll, jag har precis käkat så det kan ju inte bli ett bättre tillfälle. Sure jag kommer få håll men det är bara att stå ut ;) Ska snacka med mamma om att handla lite grejer oxå.. Har snackat med mamma om gymkort och hon säger att hon KANSKE kan fixa de till mig om jag hjälper till hemma och sköter skolan. Och jag sköter skolan bra för tillfället, vi har inte kommit igång så mkt än men än så länge så går de bra :p

NEj men jag ska föna Zingo nu! Bråttom bråttom.. CIAO!

Av Josefine - 1 september 2010 06:18

Asså.. WIIIIIE, jag känner mig jätte happy för tillfället :D Jag ska träffa fanny lite grann efter skolan idag, vi ska väl flumma runt på stan eller nåt xd hihi :P Just fan, jag borde dra ner oh hämta schemat oxå <.< kommer garanterat glömma det då men skit samma. Men vrf är jag extremt happy då? Jo de ska ja ta oh tala om för er. Jag får helt enkelt inte ut den grymma fotograferingen ur huvet, jag längtar som in i helvete, fan va kul vi ska ha. Och för varje dag som går ju närmare kommer vi helgen V 37 :D 

Snart ska bror väckas och jag ska rusa ner oh hämta schemat, funderar på att ta bussen nu men jag känner inte för't. tar nog nästa buss ;D 


Jag vill rita men nu för tin så har ja ingen tid till de. Mina dagar är både bra oh dåliga. Tråkigt att de händer i princip samma saker dag ut oh dag in men jag har roligt ändå. 

Och SNART är de 9 december oxå .... LÄNGTAR! jag bjussar på några bilder bara för att jag är så happy :D

        

Gillar dom här bilderna från förra gången :) Kommer garanterat få en massa nya snygga bilder sen, haha, oh vi (Emelie, ja oh fanny) ska fixa en blogg där vi lägger upp alla bilderna, så tekniskt sett så kommer det bli en blogg med bara bilder på mig xD hahaha, det är lite komiskt xd


Men vi höres örröni :D ska dra oh fixa lite saker, ta en kort promis och sånt shit innan bussen går ;)

Ovido - Quiz & Flashcards