theoutsider

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Josefine - 2 februari 2011 22:13

Asså jag är död, benen är sega, skuldror oh rygg är USCH, och huvet är segt... de enda ja vill göra är att gå oh lägga mig, men nu måste man ju göra läxor -.-

Imorrn blir de stepintervall, mina ben kommer dö, jag kommer inte kunna resa mig från sängen på fredag, och då ska ja till läkare O.o Jag kommer dö :'( Snyft..

MEn de känns fett bra att träna iaf :)<3 

Nej men har inte tid längre, måste plugga.. Godnatt 

Av Josefine - 2 februari 2011 11:24

Asså känner att jag inte fattar nåt alls, heeelt lost med andra ord. Har känt så typ hela den här veckan, förvirrande.. 


Igår blev de shorts, en ny sport-bh och två nya väskor för baaara ca 500 kr.. går fort att spendera pengar asså :( 

Sen va jag duktig oh gick ut på promis med Holly i lite mer än en timme :D Samma sak idag ;) PLUS att de blir box :D 


DAgens planering: 
SLUTA SKOLAN, va med emelie, tröka runt på stan till 4, box 17.30, heem, middag, ut med holly oh slutligen läxor .. (?) eller? Xd heheh ;P Iaf lite läxor oh mkt data :D de kan man räkna med :D är ledig på fredag oxå, fett nice :D får helg tidigare än alla andra ^^


Måste kila nu, tjuhuuuu :) 

Ovido - Quiz & Flashcards