theoutsider

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Josefine - 6 februari 2011 12:17

asså ojojoj, fanny och jag är fett grymma, men man måste va lite crazy för att kunna göra saker som vi xD crazy och orädd x) heheh, fett nöjd och fett kul blev de ;D

Blev tyvärr ingen bio igår men vi tart nästa helg istället :P Då jävlar ska vi se film fan xd Sen skjuter jag och fanny upp våra planer till helgen efter och hoppas på värme <3


imorrn blire efterlängtad träning, känner mig fett lat och det känns som att jag inte har tränat på hur länge som helst,, ;S

Snaaaart lunch, gottilligott-gott, sen drar ja, bror, papi, oh anna till syrran ;) NICE!


MEN MAGEN SKRIKER EFTER MAT NU! hoppas den blir klar snart ;D

Btw, måste påpeka att jag, fanny, holly oh staa ä fett tjocka :o HAHAHA oh dansar fett nice ;) hahahha, TUBBIEKJÄÄÄÄM! <3


Puuuuuusss oh kjaaaaaaam på er :D

Ovido - Quiz & Flashcards