theoutsider

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Josefine - 3 mars 2011 09:48

Tjho ma' peeps! :D

Har sovit väldigt mkt från igår, har inte mått speciellt bra :( men hade en riktigt udda dröm inatt :o Jag var och nåra polare var typ militärer och så var det flera 100 andra soldater som försökte jaga och fånga in oss. vi hade jätte mkt packning, stora ryggsäckar, men inga vapen. Har inte en aning om vad som fanns i ryggsäckarna för vi öppnade dom aldrig. Vi höll till i skogen vid min gamla låg/mellanstadieskola, vreta. Bara det att skogen var mkt större. Vi försökte spana på dom som jagade oss, oh hålla oss undan på samma gång. Tillslut kom jag ifrån gruppen och gick fram till fienden helt bara sådär. Jag satt mig i gräset och lät dom komma fram till mig, sen hände det lite saker och sen vakna jag :o

Det grymma i de här var att jag var militär!!!!!!! wöööööööw :D niiiice ^^

Jag kan ha drömt om träningen vi fick innan vi blev jagade, vi hade nämligen precis blivit militärer, allt hade gått jätte fort, vi hade fått träna i ca 2 veckor eller mindre, sen helt plötsligt blev vi jagade och försökte överleva.


Aaa, tänk va mkt som kan hända i drömmar, det är fan underbart, älskart <3

  
blivande yrkesmilitär? :D kanske ;)

Ovido - Quiz & Flashcards