theoutsider

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Josefine - 14 mars 2011 09:28

mega trött, längtar efter lunchen, kycklingkebab (Y) x) Sen längtar jag till idrotten, gyyyym :D wiiie, måste skriva min filmanalys oxå, ska ju va klart till imorrn.. + att jag ska ringa oh typ söka jobb på lunchen O.o iiiiih, nervös ;s andas in, andas ut, andas in... de här kommer gå bra (Y) elleeeeeer så blire total katastrof O.o'''' 

Av Josefine - 14 mars 2011 00:18

Yeees, min helg har varit GRYM! först en extremt chill fredag i skolan till typ 12, vi va nere på stan oh fota, men de gick fort så ja oh nattis satt på donken oh snacka, ;) mötte emelie en stund sen, mkt snack, oh de är alltid kul att träffa henne ^^ Tog tåget till Knivsta, sen back to Uppsala för att träffa mina störda brorsor, vi drog till java och käka oss feta på deras buffé, yummie ;D Sen blevre kortspelande i väntan på bion som visade sig va kass.. Ingen filmmusik liksom O.o Winter's bone BORDE INGEN SE!!! HELT VÄRDELÖS!!!!!!! drog sedan tillbaka till syrran i knivsta, ;) Hon sov, så Ted fick komma och öppna "porten" xD
Lördag blev de GLOBEN FFS + kinamat igen!!! (Y) UNDERBART, FETT KUL!!!!!!! Tyckte lugnt att de va rätt topp tre, men jag hade inte bara en favvo, jag menar brolle va grym oh fattar inte att han kom sist, nicke borg va GRYM, gilla dannys låt, saade (Y), the moniker hade nåt asså, + me and my drum - swingfly, va ju oxå awesome :D Så de hade inte spelat nån roll vem av dom här som vann, hade blivit jätte glad vilket som :D
Söndag va en lat dag ;d har hjälpt syrran att scana in kort ;D sen käka ja grymt god mat (Y) tacopaj typ, (Y) kom hem, slagga framför tvn oh datan, och nu ska ja fixa med lite saker :) sen blir de godnatt (;

Ser fram emot gym oh sen cirkelträning med faho!!!!! kommer bli awesome :D kommer va mega död efter den har veckan (A) xD har gym + cirkel 2 idag, tisdag - gym, onsdag - core oh basic step (i think), torsdag - core + just dance, sen har vi ju fredag men då blir de bara ett core pass ;) He he he, här ska tränas ;D

Ciao!

 
Smilyface :)

Ovido - Quiz & Flashcards