theoutsider

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Josefine - 24 maj 2011 19:40

Shorts ut och in, stressa, värdelös engelska lektion, allmät cp... Så sköööön dag (Y)

De började med att jag vaknade tio minuter innan jag skulle gå till bussen. Stressad som fan, hade massa jag skulle packa och sånt. När de var ca 3 minuter tills jag skulle gå kolla ja på klockan...5.47, jag ba, men vänta nu? skojaru?! min buss går väl 7? FAAAAN! larmet är ju ställt på 6.00 -.-
Fett sur drog jag ner och försökte somna om, ställde nytt larm på 6.35 Men inte fan kunde jag somna..
Gick upp och fixa dom sista sakerna, käka frulle. Kolla mig i spegeln och tyckte shortsen såg allmänt cp ut. Ja försökte rätta till dom och efter ett tag kom jag på att dom var ut och in. Jag ba, faaan -.- Hade jag gått tidigare hade jag inte märkt de. Kul att gå ut med ut och in vända shorts.
Kom till skolan och skrev sista nationella, sen blev de en kass engleksa lektion. Känns ju kul när till och med engelska lärarn säger att vi enbart måste vara på lektion för att sitta av tid. .__.

Hade 5 minuters matte. och sen blev de syrran. som btw fyller 25 år idag, så grattis grattis till henne :D

Har även kollat igenom bilderna från bröllopsfesten, vissa är as nice :D
Dagen i stora drag i guess (Y)


  Dans.. :d       minifotografen :)<3   brudparet :D  

Jag x)

(Fotograf; emelie johansson)

Ovido - Quiz & Flashcards