theoutsider

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Josefine - 27 maj 2011 08:57

Sommarlov snart då, kan inte fatta att ettan är över, va hände?! Vädret är som vanligt fantastiskt... Fota om typ en timme, sen drar jag ner på stan med iaf nattis, sara och emelie och käkar på cupido. ååh cupido <3 tkr fotolektionen kan ta slut fort (Y) 

Artikelblocket är klart, och ska bara skriva ut och lämna in det nu. Känns bra. + att jag och emelie ska till Eriksberg en stund senare, ska bli feeeett me kul. 
Ingen mer skola. 11 veckor lov varav 3 veckor sommarjobb och mer eller mindre 1 vecka paris <3 Kan de bli bättre?! :D


Jo och btw, försöker lära mig stå på händer, inte mkt framgång asså.. Men tror jag har blivit lite bättre sen jag börja träna i förrgår? xD ehe, eller så inbillar jag mig, who knows. Har iaf ett helt lov att träna på. wohoooo!


   hehe, skrubbsår (a)

Ovido - Quiz & Flashcards