theoutsider

Alla inlägg under augusti 2016

Av Josefine - 7 augusti 2016 21:32

Eftersom uppdaterandet har varit i botten den senaste tiden så tänkte jag bjuda på ett till inlägg, något intressantare än det förra. 


Mitt humör har varit upp & ner och fram & tillbaka de senaste veckorna. Kännt mig superdeppig emellanåt och verkligen funderat över om det är det här livet jag vill ha. I slutändan så vet jag ju att jag faktiskt tycker om mitt liv, men har varit så otroligt deppig så jag liksom inte har velat göra något annat än att gräva ner mig under täcket.


Veckan har kännts superseg och då har vi endå haft en heldag på skansen och en halvdag på 4-H gårdarna i Gränby. Alla andra dagar har gått till att få bättre ordning på trädgården, röja och fixa och röja lite till. 

Igår var det barnfritt här hemma så jag och sambon passade på att åka eckerö och bara njuta av lite egentid. Tyra sov hos morfar och fick skjuts hem idag mitt på dagen, och Arwid sov hos farmor och farfar och blev också "hemskjutsad". Fick en del gjort imorse när barnen var borta. 

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det går sakta med säkert frammåt! 


Nu har jag en dotter att natta, alldeles för sent! Bäst för henne att jag får sovmorgon imorgon! Puss på er! 

Av Josefine - 7 augusti 2016 21:26

Säkert ingen som tycker det är superinteressant att läsa om min mens men jag är så jävla less på den.

Jag har inte riktigt lidit av den förrän de senaste 2 åren.. Sen jag fick barn så har jag börjat få mensverk och cravings och skit. Superjobbigt. Lite hormonrubbningar också. Innan var det en grej som hände en gång i månaden men jag kände egentligen inte av den speciellt alls. Förutom möjligtvis att jag var liite hungrigare då och magen kurrade ofta.


Men aja.. Problmet nu är att den inte tar slut. Hade den i en vecka sen trodde jag att den var borta. Men to my surprise så fortsatte jag "blöda" i typ en vecka till. Så igår efter 2 veckor då börjar den typ om igen! JAG BLIR TOKIG! 

Ska testa att ta ett uppehåll med mina p-piller för att se om det hjälper. Kanske är det dom som skapar någon rubbning?

Skitdrygt är det iaf. blä.

Ovido - Quiz & Flashcards