theoutsider

Alla inlägg den 2 oktober 2016

Av Josefine - 2 oktober 2016 10:31

Vi var även i Gimo igår och hälsade på en sväng! Supermysigt. Matade lite änder och Tyra fick busa massa med morfar!
Vi träffas inte alltför ofta men det är alltid lika mysigt när vi kommer dit. Jag är så glad över att Tyra och Arwid har en sån himla bra morfar och bonusmormor!

Fick även bli lite fina i håret alla 3! Tack så mycket Anna för att du alltid är så snäll och erbjuder dig att klippa oss, det är guld värt!

Av Josefine - 2 oktober 2016 10:25

Igår var den årliga barnloppisen i Storvreta. Det annordnar en på hösten och en på våren. Första året dom hade det var 2,5 år sedan. Jag har gått på alla utom en. Första gången hittade jag hur mycket som helst och det fanns så himla mycket fint. Men dom senaste gångerna så har jag varit ganska missnöjd för det har varit mycket urtvättade och slitna kläder, en del med fläckar så det har inte blivit så mycket inköp.
Men i år. Igår för att vara exakt så hittade jag hur mycket som helst. Önskade att jag hade en liten tjej för det fanns så sjukt mycket fina flickkläder i små storlekar! Men hittade en hel del till både Arwid och Tyra, supernöjd! Nu längtar jag till våren! ?

Ovido - Quiz & Flashcards