theoutsider

Alla inlägg den 13 oktober 2016

Av Josefine - 13 oktober 2016 16:13

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera den senaste tiden men det är för att min dator har gått sönder och jag ogillar att skriva på mobilen. Får göra det nu ändå dock.
Datorn sönder oh ordinarie kallskänkan på jobbet är sjukskriven i 2 veckor så jag har fått ta över hennes jobb tillsvidare. Det är ju dock väldigt kul. 3 smörgåstårtor till imorgon är förberedda för att garneras imorgon.

Har tagit blodtryck idag och det var brasor vanligt. Mary Kay party ikväll. Och jag och Emil har bokat en kryssning bara vi 2 i början av november. Det snurrar mycket nu.

I helgen som var var vi på två 3års kalas och nu på lördag blir det barnkalas för tyra. Tiden springer så fort så jag knappt hinner tänka eller andas för den delen. Ska sluta skriva nu så det inte blir en hel novell att läsa. Ska bättra mina uppdateringar, promise!

Juste har kollat på ringar också! Dör vad många fina det finns. Här är 1/5 collage

Ovido - Quiz & Flashcards