theoutsider

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Josefine - 1 december 2010 21:40

hehe, ja ni, jag vill en massa saker för tillfället och borde göra en massa annat. Jag borde förbereda mig klart inför imorrn, läsa min svenska bok, skriva min engelska saga, oh duscha. 

Jag vill duscha, ta en stor kopp jätte varm glögg, nåra pepparkakor, byta om till min underbara älskade pyjamas, sätta på mig mina varma sockor oh bädda ner mig med mina 9 kuddar, 3 filtar och täcket och se på en grym film :d<3 underbart ju! Och vet ni va?! :D det är precis vad jag ska göra just nu ;) haha, avis? ;d de borde ni vara! :D

Bara för att jag är fett snygg i verkligheten så bjussar jag på den här bilden ;)

  

Ciao :)

Av Josefine - 1 december 2010 10:38

Tjohooo :D 

Kort kort daag idag då, ska va med Fanny en stund, wiie. Typiskt bara att ja slutar typ 13.25 oh hon slutar runt 16.00 -.- Suck, aja kan väl gö nån nytta undertiden, tänker fan inte dra ut i kylan oh vänta på stan inte ;o

eller kanske, vi får väl se. 

Lektionen är slut om ca 25 minuter, sen äre lunch oh sen sista lektionen, engelska, funderar på att stanna på stödtiden och plugga lite spanska, måste ändå vänta på att fanny ska sluta ;p eller nej -.- de går ju inte, ja har spanska grejerna hemma -.-' Smartass -.-


IGÅR....

aaa, igår va ja hos syrran, sov där tills idag, sovmorron, oh de händer inte ofta ;d

Såg en väldigt bra film som hette nånting (A) Ja va jätte tjockis och käka chips, dipp, godis och cheddarpopcorn <3 ny favvo :D<3 

Fick taco till middag, oh ja va grym på att hacka grönsaker, bara så att alla vet! :)

Va inte uppe så jätte sent, gick och lag mig runt ett och somna efter ett tag, drömde en av mina jätte bra drömmar, de gillas (Y) :)

Ja blev lite informerad om bröllopsfesten den 14e maj också, och ja ska hjälpa till oh förbereda allt dagen innan, kommer bli jätte kul.
De är alltid kul att hälsa på syrran, synd att de görs så sällan ;/ Får fan ta oh skärpa mig nu, måste hälsa på mer :D haha så snart du syrran så kmr jag igen kan ja lova ;) hehe :p


Ciaaaao då :)

Ovido - Quiz & Flashcards