theoutsider

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Josefine - 25 december 2010 00:11

hehehe :) Ja nu är julen över, lovet äre långt kvar på och jag har läxor som ska göras x) hehe, ett PM ska skrivas, en matte redovisning förberedas, + bokloggarna ska "finputsas" ... 

Men åter till min underbara jul. 
Jag fick en massa bra saker, är jätte nöjd :D

Jag fick;
* Pengar
* filt med bollar på
* Sockor att värma i micron
* stegräknare
* presentkort på SF, gina, new yorker och nå hudvårds grejs :S
* Åka mega boll nerför en kulle med kusse :D
* Två armband
* cocosbollar x2 lådor
* ett album med bilder på mig xD
* tröjaaaa <3
* naturgodis xD 


tror ja fick me allt :D awesome iaf :D jätte nöjd, för pengarna ska ja köpa mitt gym kort :) mmmm-mmmmm :D

Oh sen blire in på mellandagsrean och shoppa me polarna ;F kommer bli awesome!

Hoppas alla har haft en lika underbar jul som mig, mycket skratt med en massa underbara personer <3 älskar min släkt, den är helt crazy xD <3

funderar på att skriva lite på nån berättelse nu faktiskt :) Sen senare idag så ska jag och trissan ha en lat dag med julmust, popcorn och twilight movies ;D 

Ovido - Quiz & Flashcards