theoutsider

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Josefine - 28 december 2010 01:30

Vet ni va? :) Mitt liv är rättså underbart, jag är omgiven av människor som jag älskar, och förhoppningsvis älskar mig ;) Hehe :)
Alla har väl sina dåliga dagar, och då är det bra som fan att man har folk som kan "ta emot en när man faller" :) Att ha folk som alltid finns där när man behöver dem, alltid finns där när man behöver nån att snacka med... ibland kan jag verkligen tycka att jag har ett extremt tråkigt och händelselöst liv, MEN en enda dag med mina kompisar och mitt liv känns underbart. att jag har sånna underbara människor i mitt liv är helt ofattbart, älskar er mer än allt annat, ver inte va jag skulle göra utan er, <3 Ni vet inte hur mkt ni betyder för mig, och jag skulle aldrig kunna uttrycka det i ord, men guu va ja är glad att ni finns <3


Hejdå allt folk :) kände att ja ville säga de här bara ;D

Ovido - Quiz & Flashcards