theoutsider

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Josefine - 2 april 2010 19:30

hihi :d jag är jätte happy :D Hitta ett par byxor som är flera år gamla och som har varit för små i några år nu... Jag tänkte jag skulle testa dom ändå, och jag kunde ha dom :D Wiiiie :d Happy :D

Så nu ska jag ha dom imorrn på utställningen ^^ Hoppas det går bra :d Förhoppningsvis så blir jag kvalad och Holly champion x) Om det blir så så blir jag väldigt happy igen asså ;D Ska skänka bort mitt godis till mina bröder och så ska jag dra upp och käka nu ;)

Så här ska jag se ut på utställningen imorrn ;) Ciao ciao xP


  
Mwhahah xD

Av Josefine - 2 april 2010 09:44

Idag ska jag försöka hinna med en massa saker, jag ska försöka hinna med oh pluga lite, skriva lite på min berättelse, se på tv, packa saker tills imorrn, bada och föna Zingo senare och städa lite oxå >.< Massa jobbiga saker som måste göras ._. Jag måste leta upp vissa saker som är helt "bort sprugna" oxå ._. Dumma saker -.- Måste ha dom tills imrrn och dom är helt borta, jag kan fan inte hitta dom, sååååå irriterande ._.

Tänkte jag att jag skulle logga in på msn då, men äre nåra inne? Nej -.- ofc not :c
Så nu har jag inget oh göra, jobbigt ._.

Just det jag kom på en till sak jag ska försöka hinna med, ja ska rita och måla lite ^^ Har en bild som jag håller på med lite då och då, den är snart klar men jag är väldigt missnöjd med den :/ Synd, den hade kanske kunnat bli bra om nån annan hade ritat den ._. Dumma mig på att inte kunna -.-' Jag tror det är för att ögonen är från en annan vinkel än vad jag är van vid och ja kan inte få nå speciellt uttryck i dom när dom är från den vinkeln så det är jätte svårt (för mig) att få det att se bra ut och se ut som personerna på bilden :/ Kanske lägger upp den sen så kan ni få se vad jag menar ;/


Mums, år frukost nyss :D ETT PÄRON :D:D Och jag tror jag har fått ett nytt spindel bett <.< jävla spindlar -.-'

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards