theoutsider

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Josefine - 7 april 2010 23:27

Asså ja, ja gjorde upp en massa planer idag, tror ni jag följde dom?! XD nope, typ inte alls xD jag började på en ny teckning så nu har jag tre stycken som inte är färdiga XD Jag har inte pluggat nåt idag, ÄN men natten är ung ;) Och jag har inte ens skrivit en sida på berättelsen och jag som skulle skirva 7 >.< Aja, ska försöka skriva minst 3 iaf senare xd Sen så imorrn så ska jag kanske till läkarn -.- Suck ._.

Och så ska jag börja på en ny bild eller fortsätta med nån av dom jag har XD 2 av dom 3 bilderna är bara skissade än så länge (A) Den ena har jag iaf börjat skugga och hållit på med x)


Idag har jag tränat hundarna på olika saker :P Jag har tränat lite lydnad med Zingo (mest "fot" faktiskt) och sen så har jag tränat lite freestyle med Holly (olika konster), och lite agility (slalom) ;) Jag var faktiskt ute och gick lite idag oxå men kunde inte gå så långt pga att jag blev så jävla snurrig ._. Det är de ja ska söka tid för imorrn oxå :S "yrsel" :c Jag såg på film lite till och från idag oxå (dirty dancing) bra film :) sen har de blivit en massa annat tv tittande under dan x) Som till exempel, förhäxad, hell's kitchen, sjunde himlen, grey's anatomy, top model 10, master chef... och en massa andra bra serier ;D Hehe, men nu blir de skriva, skriva, skriva... Har satt upp ett mål you know ;) ska bli klar innan jag åker till USA :D:D tror inte jag kommer lyckas men försöka duger juh ;P


Cya later aligator ;)

Av Josefine - 7 april 2010 13:00

Usch nu är lovet snart slut :( Och tror ni jag har pluggat nåt? Neeeej, inget alls än så länge O.o Jag ska iförsäg försöka komma igång med pluggandet senare ;) Och sen när jag har suttit klart vid datan så blir de rita som gäller :P det är inte lika fint väder idag sorgligt nog men jag kan ju alltid vara inne och rita ;) hehe.. :P
Ska väl fixa iordning lite middag oxå ;) Jag skrev inte så mkt som jag skulle ha velat igår så idag ska ja skriva 7 sidor x) hehe önska mig lycka till ?! ;D Ska försöka skriva en sida på so arbetet oxå ;) Vet inte vad jag ska skriva, men nåt kommer jag väl på :P

Senare så blir de promis med bara Holly sen ska ja väl försöka hinna en med bara Zingo oxå ;) Guuu, vrf är dagarna så korta?! O.o Jag hinner aldrig med allt jag vill göra på en dag :C:C

Men som sagt, ska dra oh käka nåt, rita lite sen ut på promis ;D Cya :P

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards