theoutsider

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Josefine - 27 april 2010 22:33

Hmm. Idag har det inte hänt så mkt egentligen, men jag har haft skiiiit kul med polarna :d vi ska skriva en bok :D den kommer bli grym ;) Det är en bok om en framtida händelse, och den kommer bli så rolig XD haha vi satt och döpte om folk idag och det var så grymt kul, fyfan va ja garva asså XD haha komiska namna XD som till exempel Agda Svinhult.. XD hahaha och Torsten Träskberg.... xD vi är så komiska x) Sen så har jag skrivit lite på den berättelsen idag, men jag har tyvärr inte börjat plugga inför andra världskriget provet som vi har på torsdag S: dumma mig >.< Men aja, pallar fan inte skriva nå mer just nu, har annat för mig ;) Ciao :P

Av Josefine - 27 april 2010 07:40

väskan är packad, frukosten har ja käkat klart och hundarna är rastade.. Allt är klart och snart ska ja dra till bussen för att sen komma till skolan och träffa mina underbara polare ;D Idag har vi ingen jobbig dag som tur är och på matten ska jag ägna all min tid åt att tjata på abbe ;) Igår va de jätte skönt att gå ut en stund på kvällen men sen som vanligt så mådde ja skit dåligt när jag kom in :/


Zingo står utanför och spanar efter katt så jag tror jag ska ta oh ropa in han... SEn måste jag ju titta till valparna innan jag drar oxå :) Dom blev exakt 2 veckor i söndags, och dom är über gulliga ;D


Men nu måste jag dra så ciao :)<3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards