theoutsider

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Josefine - 6 juli 2010 18:30

I sondags sa va de Americas nationaldag, forst var vi pa utstallning dar Holly blev BIM for andra dagen i rad och sen nar vi kom hem sa blev de att  satta sig vid datan en stund, sen byta om och aka in till Washington DC for att fira nationaldag, det var jatte haftigt, dom hade en typ av bufe med hamburgare, korv, corndogs, pasta sallad, chips, kakor, vattenmelon m.m Vi var uppe pa ett tag och hade jatte cool utsikt :) Det var jatte varmt ute och jag och trissan gick runt en del, men det var mest sitta stilla pa nagra svarta stolar uppradade runt om pa husets tak. Ja, och trissan fick ju ofc en massa "snygga" kort pa mig, som vanligt ;) hehe, sen senare pa kvallen sa var de fyrverkerier, och det var jatte haftigt :D guu, vikka fina fyrverkerier vissa var, tva var hjartformade och det var haftigt, sen fanns det en del som fick det att se ut som att de regna guld, och vissa sag ut som blommor... Det var jatte haftigt och jag ar verkligen glad att ja fick uppleva det :P heh, kul kul :) Sen efter sa var det bara att aka hem och lagga sig och lasa lite ;P


Av Josefine - 6 juli 2010 18:18

Jahopp, sa ar boken slut nu da :( sov typ en timme inatt bara for att den var for spennande att lagga ifran sig :( JA laste pa internet daremot att de ska komma en till bok vilket gjorde mig gladare, sen nar ja sag relese datumet sa blev ja deprimerad igen, den kommer ut den 7 december :'(

Aja, far trosta mig sjalv med att ligga ute i solen och steka (A) Xd

Imorrn och pa torsdag sa blir de agility traning hemma hos Sandy och sen skjutsar hon mig oh trissan till Mary sa att vi ska fa vara vid poolen hela dan, mysigt ^^


de ar jatte varmt ute och om ja satter pa mig bikinin och drar ut sa riskerar ja val att branna mig na javligt tills imorrn och eftersom ja ska va ute hela dan da sa kommer ja sakert branna mig lite da oxa, och jag vill ju inte gora de varre da genom att sola massa idag ;)


Jag och trissan spelar monopol och ja lyckas alltid spendera bort alla min pengar sa att ja forlorar >,<

Ska snart upp och rita lite, wiie, i'm so happy :D TRissan haller pa a laddar upp bilder pa den andra datan sa att vi kan lagga in lite nytt pa facebook, enjoy sager ja bara ;)


Fick ett par orhangen idag av Linda som hon hade fatt av en av hennes kunder som ofta ar i Paris (trissan fick en flaska perfym) :P snallt av henne tycker ja :D


Just de, igar sa va de agility kurs for forsta gangen, de gick rattsa bra bortsett fran holly koncentrations svarigheter i borjan ;P heh, oh idag tog vi med, Mr.Bingley, Mr.Darcy, Holly och Ringo till tandlakarn, haha xD


Ska upp och rita och lagga mig i solen en stund nu, kram pa er :D
Oh sa ska ja ju ofc ta oh kaka en pankaka oxa (A) XD
CIAO!

  

Minnen <3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards