theoutsider

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Josefine - 26 juli 2010 14:33

igar kom kevin och malin hit, jatte kul :D och ja fick klubbor och dumle, tack sa mkt mormor for klubborna och kortet :) Idag kommer de nog bli en till varm dag, oooh va mysigt :) i forrgar sa va vi till poolen och lag och stekte i nara timmar sen sa akte vi och bowlade x) De va jag, Mary, Deb och Trissan som spelade och jag kom tva x2 och trissan kom sist x2 XD

trissan fick en jatte bra bok igar :D forsta vampire academy boken, sa nu har hon den pa svenska men hon vill inte lasa ut den eftersom hon har inte andra xD haha men den ar lite svar att sluta lasa, haha i remember how it was ;D nu haller jag pa oh forsoker glomma vampyrer for tillfallet men de gar inge bra, jag vill glomma dom sa att ja inte tanker pa att ja maste vanta anda till december for att lasa sista boken ;'( usch va hemskt.. men just nu sa haller jag pa och laser tva bocker,jag laser the lucky one ac nicholas sparks och sa the short second life of Bree Tanner (?) som ja sa, de gar inge bra att glomma (A) XD haha, men aja ja ska lasa lite nu :P Hejda ;D

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards