theoutsider

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Josefine - 22 juli 2010 14:38

idag har vi fullt upp, vi ska stada eftersom det kommer slaktingar till Linda hit senare. Och det ar jatte fint vader sa det ar lite sorgligt, idag ar en san har dag som man bara vill ligga ute i solen och steka, men jag kan nog klamma in nan paus lite da och da (A) en valp blir hamtad idag ocksa (den lilla flickan) och sen tror vi att pojken aker pa fredag :P jag orkar egentligen inte skriva sa mkt mer nu forutom att trissan och jag fick lite smatt panik imorse, trissan kollade pa klockan pa sin Ipod nar hon vakna och de stod att klockan var 14.00 O.o vi fick panik och kasta pa oss klader och skyndade oss ner. nar vi kom ner sa visade klockan pa vaggen att den bara var 8.10 :C dumma Ipod, sa nu ar jag jatte trott och jag vill bara sova en stund till, och lasa min bok :(


Jag kopte vykort igar och ska skriva dom idag, sa om du kanner dig speciell sa kanske du har ett vykort i posten sen nan gang ;) haha xD

NOWWWWW i'm gonna cleeeean ;) sounds fun, right? i know you're jelous :) haha men CIAO FOLK!

Ovido - Quiz & Flashcards