theoutsider

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

yes

Av Josefine - 11 januari 2011 01:38

Igår blev de gymmet med Faho, as nice va de. Kände att mitt hjärta behöver tränas upp för satan va ont det började göra emellanåt. Idag är det skola, har börjat på en massa olika läxor som borde vara klara men har inte avslutat någon. Håller tummarna för att jag ska slippa ha den muntliga redovisningen i matte idag, tkr jag borde få ha den imorrn istället. Har en lugn dag, börjar 10.35 med klassråd med nya mentorn, sen lunch, sen engleksa och efter det ca 45 minuters matte för att sen dra till sjukgymnasten x) känns som en lugn första dag :)

Är lite seg i skallen och ska nog sova så jag är mega pigg när jag ska upp sen, men stör mig på den jävla musen som jag lyckades smita för nån timme sen, jävla sluga typ smet under dörrn <.< Har ritat och försökt förbättra några bilder som jag har ritat ;d ska väl göra klart dom helt sen ;)

Men drömmarnas land kallar örrni ;) godnatt på er :)

  

Jag och fanny köpte klänningar förra veckan :) ska nog ha min på syrrans bröllopsfest i maj :)<3 men vi får se ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards