theoutsider

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Josefine - 31 januari 2011 21:22

jag och fanny hade bestämt värsta veckan :( såg ut såhär: 

* Tisdag: Cirkel (cirkelträning i olika stationer där hela kroppen tränas)

* Onsdag: box (konditions- och styrketräning med olika slag- och sparktekniker i fartfyllt tempo)

* Torsdag: Just dance (en blandning mellan gympa, aerobic och dans. Stilar som salsa, afro, och jive. Avslutas med styrka för mage och rygg)

* Fredag: ÅTERHÄMTA OSS FRÅN VECKAN!!!!

* Lördag: låååång promis
* Söndag: låååång promis

..................................................
.............

Men nu eftersom man måste boka plats på träningspassen och vi måste dra till gymmet för att fixa en pin-kod så att vi kan boka så funkar de inte :( Vi kan förhoppningsvis köra box på onsdag men det är säkert fullt innan vi hinner boka :(


Suck, vi som var fett taggade på att dö den här veckan :( MEN JÄVLAR, NÄSTA VECKA DÅ KÖR VI :D
* måndag: core (funktionell styrka för mage och rygg)

* tisdag: spinning

* onsdag: Functional toning (tufft strykepass där kroppens stora muskler tränas.)

* torsdag: Step intervall (kondition på stegbräda varvas med styrketräning för hela kroppen)

* Fredag: hoppas att vi överlever hit :)


Hej oh hå, nu ska läxorna fortsättas på ;D 

Av Josefine - 31 januari 2011 09:46

Yes box, gick och lag mig tidigt igår, duktig jag är ;) Meeen när jag vakna var jag mega pigg, satt och blundade hela bussresan men inte fan somnade jag :( jag somnar ALLTID annars, men NU är ja trött -.- Känns drygt. 


Sitter och gör typ ingenting, kollade igenom mitt vinterprat en gång till, ändra lite, men det är fortfarande för långt :( + att jag har börjat med dagboksläxan. 


Matte om typ 25 minuter, blir trött av att bara tänka på det, gäsp. Sen blire as goo lunch, tahi-gryta och ris, mums :) sen blire vinterpratsdax o.O och som sagt, mitt är mega för långt >.< det är inte bara typ 5 sekunder, det är närmare 30-40 sekunder ;S


Seeeeen blire skridskor och de gillas :D:D:D + att jag ska gymma efter skolan, underbart efter tjockishelgen jag hade med brudarna, ;D


Men hejdå allt foolk, onödigt inlägg men jag har tråkigt :)

Ovido - Quiz & Flashcards