theoutsider

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Josefine - 11 januari 2011 01:45

Just de, i onsdags drog jag oh kusse ner till götet på my dog ;) skit kul va de, men så väldans bra gick det inte för mig. Trissan blev 5:a på torsdagen, grattis till henne :) Vilhelmiina blev 1:a på torsdagen och 2:a på fredagen :) Jag fick ställa en mini bulle i gruppen och det var grymt kul, och så fick jag hjälpa till med en yorkshireterrier i deras uppfödargrupp, oxå jätte kul :) sen umgicks jag med familj på lördagen ;) Söndagen tillbringades med Fanny, framför tvn med massa olika filmer, som bland annat prom night, vacancy, sopåkarna... m.fl . Sen igår drog vi in till gymmet oh träna. AAAAAAAAAAAAS niiiiiiiiiice, längtar tills imorrn för då äre nästa träningstillfälle. Fanny och jag har gjort upp ett schema. 


Måndagar - ben och ass
Onsdagar - hela kroppen

Fredagar - armar och mage


Och det  här ska vi köra året ut asså ;) Gu vad vi kommer träna, wiiie, i'm sooo excited....:)<3 


Men godnatt nu igen (A) ;)

yes

Av Josefine - 11 januari 2011 01:38

Igår blev de gymmet med Faho, as nice va de. Kände att mitt hjärta behöver tränas upp för satan va ont det började göra emellanåt. Idag är det skola, har börjat på en massa olika läxor som borde vara klara men har inte avslutat någon. Håller tummarna för att jag ska slippa ha den muntliga redovisningen i matte idag, tkr jag borde få ha den imorrn istället. Har en lugn dag, börjar 10.35 med klassråd med nya mentorn, sen lunch, sen engleksa och efter det ca 45 minuters matte för att sen dra till sjukgymnasten x) känns som en lugn första dag :)

Är lite seg i skallen och ska nog sova så jag är mega pigg när jag ska upp sen, men stör mig på den jävla musen som jag lyckades smita för nån timme sen, jävla sluga typ smet under dörrn <.< Har ritat och försökt förbättra några bilder som jag har ritat ;d ska väl göra klart dom helt sen ;)

Men drömmarnas land kallar örrni ;) godnatt på er :)

  

Jag och fanny köpte klänningar förra veckan :) ska nog ha min på syrrans bröllopsfest i maj :)<3 men vi får se ;)

Ovido - Quiz & Flashcards