theoutsider

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

craaaaaziiiiiiii stuff!

Av Josefine - 30 januari 2011 14:53

Asssoooo, ojojoj vikken helg, underbar är ett bra ord att sammanfatta den med, och crazy <3 I fredags var ja med fanny och såg på dåliga skräckfilmer som visade sig inte vara så jätte dåliga ;d Vi såg Silent scream, och The Locals, :) sen somnade jag tidigt (A) vaknade och såg en annan film i väntan på att Emelie skulle dyka upp, sen drog vi till österby och jag var en fett duktig hemmafru, diska massa och skar mig på ett krossat glas x2 XD


Lördag kväll/natt var helt crazy.. Vi satt inte vid datan en massa som vi brukar, vi såg på Man Thing (fett strange film) och så snacka vi en massa om helt udda saker.. hahaha XD asså älska dagarna med dom två xD<3 Synd bara att helgen är slut nu och allt känns som att de har gått i 180 :( Allt går så fort när man har kul, sorgligt, skola imorrn =( Vilket innebär mitt vinterprat O.o ska fixa klart det imorrn :)

 
 
Faaaaanny

Faaaaanny

30 januari 2011 16:27

vi är så normala, mahah :D

http://crazyhere.blogg.se

Josefine

30 januari 2011 17:11

hahahaha XD långt ifrån xd men de gillas :D

 
Ingen bild

s'

30 januari 2011 17:12

Just nu pågår en tävling i min blogg.. kolla gärna in och tävla du med om ett par valfria örhängen!

Ha en fin dag! :')

/sihenaz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards