theoutsider

Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

oh så vare klart me de..

Av Josefine - 18 maj 2011 10:02

NATIONELLA ÄR KLART! :) typ, har ett prov nästa vecka oxå men whatever. Har gjort matte B provet klart och första matte A provet iaf. Känns bra. Kommer ju inte få IG eller nåt så, ska lämna in matte inlämningsuppgiften idag oxå. 


Snart äre lov ffs. Så underbart jävla skönt, då blir att slappa till 10000, då har jag äntligen tid att läsa, wiie, längtar. Och så har jag några bilder som jag vill rita som jag inte har haft tid me, jeez.


lugn dag idag, två lektioner kvar sen slutar jag. Ska va med emelie på stan ett tag i väntan på fanny. Sen ska jag träffa syrran, eller jag ska hämta skivor från henne rättare sagt. 


Måste fan fota nångång snart oxå, va evigheter sen. Men just nu längtar ja massa till helgen, ska ha såå kul. PLUS att ja längtar till den 21 juni, för då blire skoj ;D

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards