theoutsider

Alla inlägg den 14 maj 2016

Av Josefine - 14 maj 2016 20:55

Idag har vi fått lite avbockat från listan med saker som behövde inhandlas. 

Lite spackel till Tyras rum, och en hörnlist som man tyligen ska spackla in. Sen så har vi även handlat nya sandaler, nya foppisar, solhatt och keps till lillfröken. 


Något jag inte förstår är varför det inte finns solhattar till småbarn. Jag menar Arwid är ju 2 månader nu. Vi var in på H&M och kollade efter solhatt och keps till Tyra för dom har sånt stort utbud, älskart! Stort utbud och billigt! 

De har små solhattar i vitt med spets... men allt för killar börjar i storlek 68. Han har liksom 56 i kläder och 38 i huvudomkrets. Det minsta jag hittar som går efter huvudet är storlek 42-44. 

Så bara för att han är pojke så ska det inte finnas något då? Tycker det är dåligt. Man kan säkert hitta på nätet om man verkligen letar men tycker på något sett att det är något alla borde ha med i sitt utbud.


 

När Tyra får välja själv ser det ut såhär! ;)


Såg en bekant som hade köpt supersöta kläder från zara.com. Aldrig tittat där innan visste inte om det. Men nu har jag varit in och jag är kär. 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards