theoutsider

Alla inlägg den 18 maj 2016

Av Josefine - 18 maj 2016 14:11

Det har varit supermycket i huvudet sen förra veckan. 

Har börjat sälja av Tyras gamla kläder och köpt lite nytt till Arwid när jag ändå har varit i farten. Enda problemet är att hålla kolla på allt. Känns som att jag åker fram och tillbaka till Uppsala stup i kvarten. Och när jag inte hämtar saker eller lämnar saker så hämtas det här hemma. Det är flera som har velat haft kläder och skor och så ska man lyckas hålla isär alla. Mitt huvud funkar inte riktigt som det ska. 


Sen mitt i allt så har man extra klängiga trotsiga barn. Ja det har varit lite kaosartat.


Men idag så har syrran och Flisan iaf varit här och gått igenom sista kläderna! AWESOME! Då är det bara att sortera iordning och försöka sälja bort en del till! Det går lite tröga just nu så ska försöka lägga upp igen och lägga kläderna i små paket istället för styck. Som jag gjorde i början. 

 

Arwid är en ganska glad skit iaf! <3

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards