theoutsider

Alla inlägg den 1 september 2016

Av Josefine - 1 september 2016 11:54

Den här veckan skulle i stort sett ha TVÅ lugna händelsefria dagar. Nu har jag haft 4..

I måndags skulle jag träffa en kollega som också är mammaledig med sitt andra barn, men hennes äldsta var sjuk och det regnade precis hela dagen så inte superkul att köra lekparkshäng, vi skulle höras när han blev frisk igen. 

På kvällen blev det iaf firande av svärmor som fyllde år så då fick vi middag och fika där på kvällskvisten.


Tisdags då, då stod BVC på schemat men eftersom Arwid är förkyld så kändes det inte som att han skulle kunna få sitt 5 månaders vaccin så det var bara att stryka. Åkte dock in till Uppsala och köpte ett par skor till Arwid och träffade Bella och Loke en sväng. Träffade Loke för första gången, så lik sin syster i samma ålder.

  

Igår då.. Ja då hade jag faktiskt inga planer och inte idag heller, så har gjort i princip ingenting. Eller ja vi har ju städat varit ute lite och sorterat ännu mer kläder inför försäljning. Vill bli av med kläderna typ igår.

  

Vad får man ut av händelselösa dagar då? Jo det ska jag tala om, man "fönstershoppar" PÅ NÄTET! Vilket även har lett till några nya inköp för pengar jag inte borde spendera. Suck. Försöker även bli av med våra barnvagnar så jag kan köpa en ny då Arwid har börjat ställa sig upp i sin och man kan inte spänna fast honom. Hittat en beemoo sulky på Jollyroom som är på rea just nu. Kommer nog klicka hem den, den tar ju inte så stor plats.. Och får jag inte vagnarna sålda så slänger jag dom nog snart! 

Har även fått hem korten jag beställde förra veckan. Beställde kläder från Zara till Arwid igår. Från lekmer beställde jag skor till Tyra och födelsedagspresent till Teo. Har även utnyttjat Arwids doppresent - presentkort på Rofa Design! Jodå jag känner att jag ligger i! 

Säljsäljsälj så jag får in lite mer pengar. 

       

Blev ett långt inlägg idag men kände att jag var på riktigt skrivaavmighumör!7

Puss på er!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards