theoutsider

Alla inlägg den 8 september 2016

Av Josefine - 8 september 2016 21:22

Ibland behöver man göra lite förändringar. Så idag när vi kom hem från dagis och innan vi skulle vidare till BVC på 5 månaders kontroll så klippte jag av mig håret! Typ mer än hälften! Kändes så bra och jag är så himla nöjd! Ska gå till Anna sen och kolla om hon kan jämna till det! Men för tillfället är jag supernöjd. Jag trivs med lite ojämt hår, så ser min lugg ut lite hela tiden. Tycker det finns en liten charm i det hela!

Av Josefine - 8 september 2016 13:02

Jag är lite trög. Men Emil har tittat på den här serien ett tag och jag har mest kollat upp någon gång ibland, ganska ointresserad men så igår så såg jag ett helt avsnitt och nu är jag fast! Har haft en sista lat dag innan heltids jobb i ett år idag.
Har ni missat den så rekommenderar jag den starkt!
Seriefreak som jag är så vill jag ju liksom inte sluta kolla.. och nu har jag kommit om Emil så han kommer ju kolla på avsnitten som jag redan har sett ikväll, men det finns ju annat att göra så det blir nog inga problem ?

Ovido - Quiz & Flashcards