theoutsider

Alla inlägg den 5 september 2016

Av Josefine - 5 september 2016 19:50

.......tills energin tar slut.
Nu har vi hållit igång sen klockan 7 imorse med allt vad det innebär! Nu först får jag sätta mig ner och då var det någon som tog beslag på all min tidigare energi. Skulle kunna somna sittandes just nu!

Imorgon kör vi snäppet lugnare! Tyra fick välja hur hon ville göra och hon röstade för att följa med mig och Arwid framför dagis. Eftersom det är min sista hemma vecka den här veckan så känner jag att hon får vara med och välja!

Nu hoppas jag att Arwid kommer till ro och somnar så jag kan ligga på soffan några timmar innan sängen! This day though, loving it! ?

Av Josefine - 5 september 2016 11:58

Asså nu börjar alla paketen rulla in. Har varit runt halva stan idag känns det som. Först dumpade jag tyra på dagis. Bussen till Fyrishov där jag köpte en FIC skaljacka i ljusrosa och ett par sorell? vinterkängor till tyra. Sen bussen till Heidenstams torg för att få vidare ut till Willys. Hämta pakete där och sen gå ut till Gamla Uppsala. Bussen hem till Konsum för att plocka upp nästa paket. Och snart dagens att hämta på dagis igen! Ska väl hinna med tvätten och disken först! Today- two thumbs up!?

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards