theoutsider

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Ritat ;D

Av Josefine - 25 april 2010 21:21

Okej, helgen har mest bestått av lek med småbarn ;D XD Men ja har gjort annat oxå, jag och Tilde (tilde va hjälpreda) fixade en överaskning till pappa eftersom han fyllde år i tisdags och jag hade glömt bort det... vi klippte ut stora bokstäver som vi färglag och så tejpade vi upp dom ;D De stod "Grattis stefan 46 år" och sen så baka jag en tårta + att vi åkte ner till ica och handlade tre presenter :d Vi är så bäst så vi köpte en väldigt komisk film och så fick han två väldigt omtåliga saker (A) En chilifrukt och en champinjon XD hahaha, han blev sååå glad ;D


Sen va ja på utflykt med små barnen :) Sen blev det UNO på kvällen med bror, pappa och anna :) efter de så blev de rita och de har ja hållit på med hela dan idag oxå :) jag har ritat massa tecknat till barnen =)

Här är mina "mästerverk" ;D

Hello Kitty xD 

 

Pet shop figurer från ett vykort ?! XD

   

Prinssesor från ett födelsedagskort x) 

Nån uggla XD från nån "lär dig klockan"- bok

    

Ariel

Blandat xD 

Sago prinsessor XD

    

nåra sago prinsessor utan ansikten xd


och de var väl allt tror ja xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards