theoutsider

Alla inlägg under april 2010

Av Josefine - 20 april 2010 07:40

Hehe, hade skiiiit kul igår med emelie :p Vi vandra runt i österby och så såg vi på en film som var värdelös -.- Dum fahony som sa att den va bra :C
Hahah, vi gjorde massa grymma filmer oxå ;D Wiiie, vi är bäst asså :D Haha oh vi va ju IIIIIIIIIINTEEEEEEEE flum alls (A) XD hahaha, oh så den jävla epan som "kröp" fram på vägen förbi oss xD och alla mopeder, fan va kul XD Oh snubben som vinka va cool :D haha, många minnen i skogen har vi oxå.. Halva uppätna råttor, moppefantasier XD, "bilen/tåget/cykeln/ja vette fan, greven XD, killarna på järnvägen XD..... m.m asså snacka om att vi har minnen :)  
Emelie :D<3

Senare igår så såg ja på två filmer till :P Gracie (som va bra men lite små seg emellanåt xp) och sleepover som va jätte kul :D Hahah, sen när jag nästan hade sett klart på den så kom jag på att jag har sett slutet förr ;) hehe x) men bra va den ändå :P Längtar tills onsdag för då ska jag vara med fanny och emelie igen (Kanske)..


Men snart drar de iväg mot skolan och brorsan kommer förhoppningsvis i tid han me -.-' Men jag får fan inte upp honom ._.

Ska dra nu ciao x)

Av Josefine - 19 april 2010 12:46

Skola. Blä. Matteprov. Resultat. Blä. Dagen. Blä. Trökigt? Ja. Engelska. Usch.
Kul? Nä. HEjdå? JA!

Av Josefine - 16 april 2010 02:08

YES YES YES!!! idag har det blivit en massa matte pluggande eftersom jag va tvungen att räkna ett helt kapitel som jag inte hade gjort och så har jag kollat igenom boken för att se så att jag inte har glömt att repetera något men jag tror jag kan allt nu asså ;) Jag känner mig ganska säker inför idag XD Det blir ju nationellt prov i matte, usch >.< Sen så är jag ledig efter lunch ;) Yes :p

Jag kommer äntligen få träffa mina efterlängtade polare, det är tre veckor sen jag träffa någon av dem nu :( Miss them so much ;/


Jag har oxå packat inför idag och fixat klart de allra sista på mitt so arbete som jag ska skriva ut och lämna in imorrn ;) Det känns bra att ha en sak mindre att göra :)
  Läkarn har inte hört av sig nåt än, usch tänk om proverna var normala ._. men det skulle inte förvåna mig, dom brukar oftast bli det O.o Asså fatta mig inte fel nu, men jag vill ju veta vrf jag har mått som jag har mått :S och om provresultaten blir normala så kommer jag inte få reda på något :/


Jag ska upp om mindre än fem timmar så jaa, får väl ta oh krypa till kojs ;D
Jag har fått lite nya kläder idag oxå :D två nya tröjor (en svart enkel T-shirt, och en lite längre svart och vit randig tröja som är kortärmad), ett par jeans (välbehövligt ;D ), och så ett par skit coola skor :D Ska ta kort sen och visa :P


Men som sagt kommer va borta hela helgen så kommer inte kunna skriva nå mer förrän tidigast på söndag, men vi hörs då, ciao ciao ;P

Av Josefine - 13 april 2010 18:11

Aja, ahr varit hemma hela veckan på grund av sjukdom .... ._. De där lät cäpä men skit samma >.<

saknar verkligen polarna :( På fredag är de exakt tre veckor sen ja träffa dom :/ Tur att ja kommer på torsdag då ;) De blir lagom till no provet oxå, jippie -.-'
På fredag är de nationellt prov i matte oh jag har inte ens räknat klart sista kapitlet i matten >.< Usch, får väl se till att fixa lite saker idag oh imorrn ;9
Imorrn ska folk till forsmark men jag kommer va hemma då för ja ska till läkarn på morron och hinner inte följa med då, det blir ju bra på sätt och vis eftersom då har jag hela dagen på mig att plugga, jippie :c


Hörde att fanny har fått en lätt hjärnskakning, stackarn :/ Men håller man på oh rider på en massa tottohästar såååå.... x) (A)

HAr inge mkt att säga just nu, men kanske skriver nåt senare ;) vi har äntligen fått internet på bärbara btw ;D


Och just de, holly är helt crazy i alvas valpar, tror nog nästan att hon anser sig själv som nån jävla reserv mamma eller barnvakt eller nåt XD hahah, men aja, Ciao!! ;9

Av Josefine - 11 april 2010 22:18

Hehe, idag har Alva fått sina valpar efter mkt slit. Vi fick till och med åka in med henne till Ultuna (djursjukhus i uppsala) där fick hon sin sista valp, en blå hane ^^
Hon fick sammanlagt 4 valpar, tre hanar och en tik, två bruna hanar och en blå hane och en brun tik.

hon fick första valpen runt 9.15 imorse och sista runt 19.10 (?) kanske.. :S snacka om jobbig dag för henne, gu va du har fått jobba.

hur tror ni de har gått för mitt pluggande nu då?! åt helvete så jag ska börja nu :D Blir väl jobba hela natten men men x) Skola imorrn, i hope you missed me ;D

(BILDER PÅ VALPARNA KOMMER SEN)

Av Josefine - 9 april 2010 13:24

Idag blir de pappa som gäller ;) MEn först så måste jag städa mitt rum och sen så MÅSTE jag börja med mitt so arbete >.< jag kommer inte ha nån tid i helgen så :/
Jag tror jag börjar bli sjuk igen oxå >.< hoppas de inte blir värre för då kanske jag måste va hemma ett tag efter lovet oxå :/

ska bli kul i helgen och få träffa alla :)


Hur har allas lov varit ? :P Jag har inte gjort nästan nåt av det jag hade planerat att jag skulle göra :S inte ens hälften :( OCh en sak som är riktigt tråkig är att jag inte har träffat polarna på hur länge som helst :'( HAr inte träffat dom på lovet och jag var sjuk hela veckan innan de blev lov :( Suck, miss them soooo much :/ Så jag får fan inte bli sjuk iigen men vi får väl se ... MEn nu måste jag plugga, ska dra om några timmar så :/

Av Josefine - 8 april 2010 11:12

Asså jag hade en jätte komisk dröm, jag var med Fanny och Emelie och jag skulle vara med och sjunga en duett med någon som hette Erika.. Det var någon som spelade piano och salen var fullsatt, det var som värsta broadway scenen ;) det roliga var att vi sjöng inte så att vi syndes, vi var bakom ridån och sen när vi hade sjunigt klart så kom vi fram och alla applåderade. xd Sen efter uppträdandet så träffade jag på Emelie och Fanny som hade varit bakom scen nånstans och vi gick in nåt slags varuhus med nån form av rullband/rulltrappa (?).. Bakom oss var det en massa folk som gick och pratade om uppträdandet och jag gick och ställde massa frågor till Emelie oh Fanny om de hade låtit bra och massa sånt..
Sen helt plötsligt så var vi inne i en mataffär för vi skulle handla. Jag hade inga pengar men Emelie och fanny hade så vi tog en kundvagn och gick runt. Fanny slängde ner en massa olika skit i vagnen och emelie oxå. Jag gick och klaga på att jag inte hade nå pengar och inte kunde köpa något :/ Sen så stannade vi nånstans precis bredvid en hylla med kakor och liknande saker. Där satte vi oss på golvet, lr jag och fanny gjorde de, emelie hängde på handtaget (?) på vagnen XD sen satt vi där och snacka... Och på hyllan som va breve oss så fanns det jätte stora munkar och ja oh fanny peka på varsin och ba "åååååh, mums" sen började vi skratta xD Sen ju längre bort på hyllan man kom desto större blev munkarna och så fanns det en munk som såg jätte mumsig ut och som var lika bred så att man skulle kunna haft den som kjol och fanny ba, jag måste köpa en sån där nångång... Och jag ba, men emelie vi kan ju köpa den till fanny när hon fyller år. Men de roliga var att vi skulle köpa den om 4 år och det skulle bli på fannys 20 års dag.. Jag gick runt den där munken och försökte hitta priset men lyckades inte. Vi skulle iaf komma med den där munken till fanny. och fanny ba: va gooo. Och jag ba nej men tänk om vi smakar den och så är den inge goo, och då får fanny köpa en ny och bjuda oss.

Sen vaknade jag XD


Asså hahaha Xd klockers dröm assså XD MUMSIGA MUNKAR ;D

 

Av Josefine - 7 april 2010 23:27

Asså ja, ja gjorde upp en massa planer idag, tror ni jag följde dom?! XD nope, typ inte alls xD jag började på en ny teckning så nu har jag tre stycken som inte är färdiga XD Jag har inte pluggat nåt idag, ÄN men natten är ung ;) Och jag har inte ens skrivit en sida på berättelsen och jag som skulle skirva 7 >.< Aja, ska försöka skriva minst 3 iaf senare xd Sen så imorrn så ska jag kanske till läkarn -.- Suck ._.

Och så ska jag börja på en ny bild eller fortsätta med nån av dom jag har XD 2 av dom 3 bilderna är bara skissade än så länge (A) Den ena har jag iaf börjat skugga och hållit på med x)


Idag har jag tränat hundarna på olika saker :P Jag har tränat lite lydnad med Zingo (mest "fot" faktiskt) och sen så har jag tränat lite freestyle med Holly (olika konster), och lite agility (slalom) ;) Jag var faktiskt ute och gick lite idag oxå men kunde inte gå så långt pga att jag blev så jävla snurrig ._. Det är de ja ska söka tid för imorrn oxå :S "yrsel" :c Jag såg på film lite till och från idag oxå (dirty dancing) bra film :) sen har de blivit en massa annat tv tittande under dan x) Som till exempel, förhäxad, hell's kitchen, sjunde himlen, grey's anatomy, top model 10, master chef... och en massa andra bra serier ;D Hehe, men nu blir de skriva, skriva, skriva... Har satt upp ett mål you know ;) ska bli klar innan jag åker till USA :D:D tror inte jag kommer lyckas men försöka duger juh ;P


Cya later aligator ;)

Ovido - Quiz & Flashcards