theoutsider

Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

busy

Av Josefine - 29 juli 2010 15:34

hah, idag blir de en busy dag ;) trissan har precis badat mischeif (?) och ja fona henne, nu haller malin pa oh rakar henne for sen sa ska vi knappa massa kort pa henne, och sen ska hon rakas ner och vi ska knappa samma kort igen ;) nu ska trissan bada monte sa att ja kan fona honom sa ja har en liten paus for tillfallet ;) YES! x) haha, nej men jag har inget speciellt oh skriva forutom att de narmar sig sondag och nojespark :D:D

Och fan pa mandag har ja oh trissan varit har i 6 veckor, kan ni fatta de? ja kan fan inte fatta de iaf, de kanns som att vi har varit har mkt kortare tid :S men aja, snart 6 veckor, just nu ar de val ca 5,5 ;)


Ha't bra, ciaoo :)

 
 
Ingen bild

Ewa P, 7 o Floris

29 juli 2010 15:45

Men vad bra att Malin kom nu då :) Ja så ni får träna lite mer med henne oxå och så får ni ju inte slöa till nu när det närmar sig hemresan.
Roligt att läsa allt ni varit med om.
Ha så skoj ni bara kan den sista veckan.. Ni ska till Valerie nästa vecka väl? Hälsa från mig och ha det kanoners *\0/*

 
Josse

Josse

29 juli 2010 19:48

haha nejda, inte ska vi sloa inte ;) de e val inte sa att man ska slappa pa semestern eller?! :O xD
Ja vi har haft det valdigt kul har borta :) Kommer kannas konstigt att komma tillbaka till Sverige :C de kommer va san temperatur skillnad :/ Japp okej, ja ska forsoka komma ihag att halsa, mitt minne ar namligen inte de basta precis :) Ha de bra du me :)

http://theoutsider.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards