theoutsider

Direktlänk till inlägg 31 juli 2010

Rubrik saknas

Av Josefine - 31 juli 2010 22:16

igar bakades det tarta :D den blir sakert jatte god, vi gjorde sockerkakan och fyllningen igar och sa garnerade vi den alldeles nyss. Som fyllning blev de jordgubbssylt pa ett lager, banangegga pa ett lager, och nan annan slags sylt pa de sista lagret :) Garneringen idag blev gradde ofc, och sa jordgubbar, hallon och vindruvor, mums :D de ska bli sa gott att kaka ikvall :)

Imorrn fyller folk ar och vi ska pa nojesfalt och aka karuseller och vattenruschkanor ;) sen kommer mina penar antagligen ta slut >,< jag kom fram till iaf att jag behovde mer strumor sa ja spenderade lite pengar pa det idag. Och de coola med dom ar att dom lyser i morkret, fatta coolt :D xD haha oh sa hitta ja jatte snygga skor men inga som ja kopte, har inga pengar for tillfallet att spendera pa det sorgligt nog :(

snart ska ja go kussarna sallskap framfor tvn/

de kanns som att ja haller pa att fa feber oxa, kanns for javligt :( stackars mig.. men aja, ska dra nu, ha't bra

/ Josse ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards