theoutsider

Alla inlägg under juli 2010

Av Josefine - 3 juli 2010 11:06

Hehe, happ idag sa ar de utstallning och vi ska aka dit med Sandy for att Linda ska pa nan familjetraff 5 timmar harifran. Linda vackte oss imorse och jag och trissan behovde duscha bada tva sa vi skyndade oss upp, sen visade det sig att nar vi var iordninggjorda och klara sa hade Linda vackt oss en timme for tidigt :C Saa nu ar klockan typ 5.10 och jag borjar kanna av att jag brukar sova nu ;D hehe, men aja, hennes klocka gar visst en timme fel sa, DUMMA KLOCKA!! XD


Igar traffa vi en av Lindas kompisar Tammie och hon var jatte snall. TAmmie, Linda, Mary, jag och trissan akte ivag till Tiffanys och fick manikyr och pedikyr, ja ni de va en upplevelse kan man val saga xD hehe, ja tankte att ja skulle valja en ljus farg sa att de inte skulle synnas sa mkt sa jag valde en ganska ljus nyans av rosa, faktiskt rattsa snyggt om ja far saga de sjalv, och guu sa lena naglar ja har (A) xd


SEn efter de sa akte vi hem till Mary och traffade valparna :)


Rasen idag borjar 8 (inne) och sen ar de juniorhandling kl 10 :P hoppas att de gar bra, men de verkar bara vara tre bedlington anmalda sa de e val antagligen Ringo, Mr. Bingley och Holly, jag undrar vem som blir BIR :)


Sen pa vagen hem sa ska vi forsoka overtala Sandy att vi ska fa stanna pa wal-mart (A) I NEEEEEED MY BOOK ;C O.o xD och sa skulle jag vilja handla lite andra saker :)

Klockan ar ca 11.15 i Sverige nu men inte fan ar det nagon inne pa msn som kan vara social mot mig, javla typer :C


Just de, igar satt jag och trissan och rita lite oxa xD haha, ar val inte super nojd med de ja har astakommit men traning ger fardighet, och jag har 396 papper kvar att trana pa ;)

Men vi hors alla glada, ska forsoka uppdatera senare sa far ni veta om vi stannade pa wal-mart och vad vi handlade for nat ;)

Kram pa er

Av Josefine - 2 juli 2010 16:02

Jahapp, sa igar sag men eclipse oxa da :d bra film, men ja maste se den igen for att verkligen kunna se filmen xD haha, forsta gangen ja ser den sa sitter ja och jamfor allt med boken sa nu maste jag se den igen bara for att jag ska kunna koncentrera mig och titta pa filmen (A) hehe, idag blir de bada och fona hundar = manikyr och pedikyr, kul! :D Holly ar precis klar oh ser jatte glad ut over att hon fick slippa trimbordet .. xd heh, de ar andra dagen i rad nu som hon blir badad, igar blev hon badad for att ja var tvungen att kolla sa att hon inte hade loppor och idag blev hon badad, fonad och klippt eftersom det ar utstallning i helgen :) de ska bli saaaa kul :D
Jag hoppas att vi aker till wal-mart idag, guu va ja oh trissan ska handla grejer da (A) ja ska bl.a handla min efterlangtade bok, hehe jag har last lite fran den redan, laste lite ur den nar ja hitta den forsta gangen :) De ar sol och skont har borta, men det ar en "svalare" dag idag, jag borjar battra pa brannan lite nu och ar liiite brun, happy, yes! :D men aja, jag har inte tid att skriva nat for tillfallet ska ga oh hjalpa trissan med Mr.Bingly

Ska forsoka skriva nat snart igen, hejda :)

Av Josefine - 1 juli 2010 21:45

Heh, jag har inte riktigt haft tid a skriva nat medans jag har varit har. Men allt ar bra och den underbara solen lyser varje dag, jag har brant mig ett antal ggr men inget jatte seriost. Jag har tranat agility ganska ofta och jag har varit med i en tavling, holly vann hoppklassen och fick sitt forsta leg. Congratz to my dog :D Jag och trissan har oxa tvattat alla Lindas bilar och nar vi tvattade vanen sa lag jag pa taket, skiiit kul hade vi :D hehe, vi har oxa tvattat Mr.Darcy och det var inte latt, han ar en skotsk hjorthund och valdigt stor, vill han inte sa blir de svart. Holly trivs jatte bra har och det gor jag med, jag alskar varmen och jag haller pa och blir rattsa brun. Jag har kopt en del klader oxa, bl.a tva tjocktrojor, en kavaj, en dress (rod kavaj och svart kjol), tva par skor, en twilight filt, en vaska, tva par kepsar, en affisch, en tidning, ehm, ett linne, en T-shirt, sen kan det vara lite mer saker (A) Jag ska snart kopa sista boken i serien Vampire Academy (Spirit Bound), serien ar jatte bra och jag ar lite sma kar i boockerna, men idioterna har verkar inte ha den i pocket :C Ja ska titta pa wal-mart igen och har dom den inte i pocket sa koper jag val den andra da. Ska se Eclipse idag. OCh igar traffade vi en jatte snall kompis till Linda, hon ar en pansionerad operasongerska. Coolt :) Jag har hittat en grymt cool affar som jag tycker dom borde ha i Sverige, ska handla en del coola saker dar. Guuu va mkt saker jag kommer ha med mig hem (A) XD haha, jag alskar verkligen att vara har och jag kan inte fatta att den har veckan har gatt sa fort, imorrn ska vi aka och fa manikyr och pedikyr, haha, det ar nat jag inte trodde jag skulle vara med om xD Heheh, men ja orkar inte uppdatera na mer for tillfallet och ingen laser anda min blogg sa skit samma XD aja, ja ska ut i solen igen och slappa, slappa, slappa.... :D ELLER VANTA!! NAT JATTE KUL/SKUMT intraffa forra veckan. Jag och trissan gick in pa mcdonalds ffor att kopa nat oh dricka, och trissan behovde ga pa toa forts sa jag gick och stallde mig och vantade utanfor. Da kom de fram en snubbe till mig och borja snacka, han berattade att han var en kand rappare har i usa (SUUUUUUURE) och han sa att jag sag bra ut och att om jag nansin behovde nat sa skulle jag saga till honom, och jag ba ok. och sen sa han att de va trevligt att traffa mig och sen drog han ivag, allt var bara saaa skumt :S XD hahah, komiskt assa.. XD men aja, jag kanske skriver nagot mer nan annan gang x) VI HORS ALLA UNDERBARA FOLK SOM LASER MIN BLOGG!! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards