theoutsider

Alla inlägg den 27 oktober 2015

Av Josefine - 27 oktober 2015 19:20

Den här dagen blev mycket bättre än den var imorse. Kul på jobbet, hämta en busig och glad Tyra från dagis och svängde förbi och köpte lite kläder till lillebror på vägen hem. 7 plagg för 30:- så rättså nöjd faktiskt, älskar att fynda!!
Soffan är intagen och lillebror kickar på bra i magen, synd att jah tycker det är så obehagligt bara..

Var på ultraljud i onsdags så tänkte att jag slänger med en bild!

Ha det super!

Av Josefine - 27 oktober 2015 07:28

Orkar inte den här morgonen. Ville gråta, skrika sjukanmäla mig..
Började med att jag skulle fixa en smoothie till frukost (planerat det redan igår) så tog fram mina frysta bär och där började problemen. Frysen gick inte att stänga. Så ut med översta facket, fram med en kniv och började hacka bort is.. Tog en paus för att sätta igång smoothien så tyra skulle få lite frukost sen fortsatte hackandet. När det knappt var någon is kvar satte jag tillbaka lådan, gick fotfarande inte att stänga, arg och stressad försökte jag slå igen fryshelvetet men det hjälpte inte. Tyra hittade en banan på bordet som hon ville ha. Slog igen frysen utan lådan och tänkte att nej nu skiter jag i det här. Smoothien var klar, smakade, supersur. Skulle ha i en banan till men den hade sambon snott med sig till jobbet. Redan irriterad så det gjorde inte saken bättre. Vi drack den ändå. Klockan började bli för mycket, vi brukar försöka vara klara och gå tjugo i för det tar ändå 10 minuter plus minus till dagis. Klockan var väl kvart i när vi skynda oss ner i källaren för att hämta vagnen, men den var borta. Kvar i emils bil från dagen innan. Tog ungen och väskor under armen och gick i rusande fart mot dagis. 10 minuter till öppning, vi skulle hinna men det var tajt. Halvvägs börjar lugorna dra ihop sig och jag är nästan helt säker på att astmasprejen ligger kvar någonstans hemma. Frustrerad, stressad, kan knappt andas och vill typ gråta... Kommer fram till dagis och dom har inte låst upp fastän att klockan var sju. Nu ville jag gråta på riktigt, övervägde att gå hem och sjukanmäla mig men så blev inte fallet. Hann med tåget och är nu påväg till jobbet, men vilken jävla morgon fyfan!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards