theoutsider

Alla inlägg den 30 oktober 2015

Av Josefine - 30 oktober 2015 07:35

Kan inte förstå att den här veckan också är slut redan, men jag blir lika shockad varje vecka så någon gång borde ju hjärnan förstå att det helt enkelt är såhär!
Planerna idag-söndag är många förstår inte hur jag har tänkt mig få ihop allt. Kommer vara tröttare efter den här helgen än jag är efter en arbetsvecka..
Idag, fredag börjar med dagislämning och jobb precis som alla andra vardagar. Men efter jobbet så skulle jag behöva åka tillbaka in till stan och handla pumpor och godis och lite krimskrams till helgbaket. Ska även hämta upp utklädningskläder till Tyra och hinna slänga ihoo någon form av middag. Måste även övertala emil om allt det här! Senare ikväll måste det städas både övervåningen och nere, sovrummet tar jag imorgon när tyra har vaknat till liv. Sen är det i stort sett slut på kvällen och godnatt för min del.
Imorgon skulle jag behöva åka till Alunda en sväng, plus att brorsan ska komma förbi, tid oklart. Försöker be syster om skjuts men har inte fått svar än. Sen ska det hinnas med bakning och pyntning och en städning till. Sen kommer min svärmor och emils bror hem från Turkiet så ska säkert försöka klämma in och träffa dem med.
Söndag blir det även annat sällskap som kommer förbi på fika och eventuellt en kompis till Emil som kommer förbi om inte han också kommer förbi på lördag, det är också oklart. Men sen är det i princip måndag och jobbvecka igen, inte mycket tid att stanna och bara andas den här helgen inte.
Men annars så är det väl lugnt ;)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards