theoutsider

Alla inlägg den 29 oktober 2015

Av Josefine - 29 oktober 2015 21:18

Städa är ju bra tråkigt, nödvändigt självklart, men tråkigt..
Jag precis som många andra hatar när det börjar bli stökigt men är även så otroligt less på att städa för att det någon timme senare ska se precis likadant ut igen.
Vi bor även ganska litet så för tillfället har vi lite mer saker än vad vi har plats vilket också bidrar till att det är svårt att hålla det städat och fint hela tiden. Mycket också för att Tyras saker inte har någon egen plats än. Så då måste man städa och städa och städa hela tiden. Sen nu i helgen får vi en hel del främmande och jag har ju tänkt att Tyra och jag både ska städa och pyssla och baka. Får se hur mycket av allt som hinns med! Emil får gärna ta städdelen så kan jag och Tyra baka och pyssla. I mina öron låter det som en superbra idé! Eller tycker ni inte?

Av Josefine - 29 oktober 2015 15:48

Nu måste jag skärpa mig! Jag har kommit in i en jobbig period som består av att jag köper en hel del saker.. Allt är på köp och sälj sidor så jag spenderar inga speciella summor men... Många små summor blir ju en del ändå, tyvärr! Och grejen är inte den att jag spenderar pengarna utan saken är den att jag mår dåligt när jag spenderar dom, även om det bara gäller 30-50:-/gång. Så nu måste jag ta mig i kragen på riktigt, för jag behöver ju inget så då kan jag lika gärna spara pengarna till något framtida köp som är nödvändigt, ellerhur?
Så efter Halloween helgen nu så blir det uppehåll tills julhandlingen börjar!

Sen på tal om något helt annat så måste jag bara ladda upp en bild på den superhäftiga pumpan som jag och Malin fixade på jobbet idag!

 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards