theoutsider

Direktlänk till inlägg 9 juli 2010

underbart :D

Av Josefine - 9 juli 2010 03:07

HAHAHAHAHA, maste bara borja med att beratta att trissan fick  ett paket hemifran med ett brev i som hon satt och laste (jag satt pa sidan och titta lite jag med) och sen laste ja nat JATTE kul, hahahaha komiskt va de xd (A)


Idag och igar har ja och trissan spenderat dagarna vid poolen hos Mary, forst pa morron sa har Sandy hamtat oss och sa har vi tranat lite agility sen har hon skjutsat oss till Mary och sa har vi legat oh stekt i solen och sa har vi spenderat en del pengar oxa xd hehe, jag har kopt en massa nya klader, en film, tva bocker, en ny planbok, armband, sudd, pennor, en ordbok (engelska-franska), klistermarken, en filt, ett block m.m (A) haha, ja ska ta't valdigt lugnt med spenderandet nu och vanta in pengarna som mamma ska skicka senare efer att hon oh bror har kommit hem och efter att hon har fatt sin lon ofc ;)


Imorrn ska vi traffa tva tjejer som ar ca 14 ar oh kommer fran england, vi far val se va vi hittar pa, de ska bli kul, kanske far nya kompisar :D


Sen sa idag sa brannde ja mig en del, inte allt for farligt men en del iaf. I miss my friends :( Men kommer fa traffa dom om nara veckor sa de ska bli kul ;D


I helgen ar de agility tavlingar x2 vilket innebar att holly kan fa 4 forstaprisrosetter, hejjar pa henne :D

Orkar inte skriva mer, uppdaterar kanske efter helgen, de lar ni ju marka ;D hejda pa er :P

 
 
Ingen bild

Moster-Malin

9 juli 2010 19:10

Stora spenderarfickorna på er båda två tjejer, ha ha.... Jag håller tummarna för er i helgen, hoppas det går bra för er. Du Jossan jag kan tänkt mig vad det var du skrattade åt, men det är inte officiellt tror jag så skratta lite tyst om det va ;-)

 
Josse

Josse

13 juli 2010 16:38

japp men pengar ar till for att spenderas INTE sparas ;)
Hehe, men anda, hon kan ju inte tro att ja inte skulle fa reda pa de tillslut, hahahah skiit kul ar de men ja ska skratta lite tyst om de, lovar ;)

http://theoutsider.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards